SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
shearwater
- In memoriam †
Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
Ik vond de markt bij ANA ook wat tegenvallen. Veel dashboards voor de 9-3 og en de 9-5. Nog wat Aerobumpers voor de huidige 9-3. Wel wat aardige interieurs, achterlichten voor de 9-3 ss, velgen, dual uitlaatsystemen oor de 9-3, stuurtjes bij de vleet, remklauwen vor de turboX en nog wat andere ditjes en datjes. Maar niet heel indrukwekkend. Vandaag was een superdag, ongelofelijk veel saabs in alle soorten en maten en bewerkingen. echt heel leuk. De tour door het development centre op vrijdag was ook leuk, kortom we hebben ons best vermaakt dit weekend.
-
stefanR
- Donateur (2x)

Hoop niet dat je ze heb gekocht als zijnde turboX klauwen het waren namelijk 9-5ng klauwen.shearwater schreef:Ik vond de markt bij ANA ook wat tegenvallen. Veel dashboards voor de 9-3 og en de 9-5. Nog wat Aerobumpers voor de huidige 9-3. Wel wat aardige interieurs, achterlichten voor de 9-3 ss, velgen, dual uitlaatsystemen oor de 9-3, stuurtjes bij de vleet, remklauwen vor de turboX en nog wat andere ditjes en datjes. Maar niet heel indrukwekkend. Vandaag was een superdag, ongelofelijk veel saabs in alle soorten en maten en bewerkingen. echt heel leuk. De tour door het development centre op vrijdag was ook leuk, kortom we hebben ons best vermaakt dit weekend.
-
shearwater
- In memoriam †
Ik heb niks gekocht. Nou ja, vanmiddag een setje naafkapjes in de NEVS stijl. Nu nog eentje voor de motorkap. Die heb ik niet gezien.
-
rdehaan
- Donateur (3x)

Vandaag dan toch een originele 9-3 SC independance edition gezien

-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
jeroen701125
- Donateur (3x)

-
alhambratti
- Geregistreerd lid
Wat ik via Facebook begreep is Remco de eigenaar
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
levensnevel
- Donateur (3x)

Swade's manier van Saabjes kijken
http://www.swadeology.com/2015/06/saab- ... y-display/" onclick="window.open(this.href);return false;
o.a.

http://www.swadeology.com/2015/06/saab- ... y-display/" onclick="window.open(this.href);return false;
o.a.

-
reiernumans
- Donateur (2x)

Zo, na een geniaal en enorm gezellig weekend zitten we aan 't ontbijtbuffet op de boot van Gothenburg naar Frederikshavn. Ik heb er enorm van genoten, over twee jaar maar weer gaan denk ik!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Wrm altyd vn di rre qts?? Stt dt interssnt?levensnevel schreef:qte...
early generation battery packs that NEVS were testing
...unqte
-
odin1899
- Donateur

Is Max nog thuis geraakt of heeft ie 1000 km geduwd?
Mijn persoonlijke hoogtepunt:

Als ik later groot en rijk ben koop ik mij zo een in exact deze kleur en uitvoering.
Mijn persoonlijke hoogtepunt:

Als ik later groot en rijk ben koop ik mij zo een in exact deze kleur en uitvoering.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bijzonder vond ik de ontmoeting met Gunnar Palm (navigator), en met Suzy Carlsson... de dochter van Pat Moss en Erik Carlsson.
Ontzettend genoten van de afgelopen dagen, tevens onze huwelijksreis. Nu in Haga Nygata (Gothenborg) lunchen, daarna naar Landvetter Airport.
Ontzettend genoten van de afgelopen dagen, tevens onze huwelijksreis. Nu in Haga Nygata (Gothenborg) lunchen, daarna naar Landvetter Airport.