Dit lijk mij ook wel een goede upgrade voor de downpipe:
Is 3 inch met v band aansluiten
Krizzie schreef:Ik dacht Kawaman en Kalsoi al (prettig) gestoord waren met die classic blokjes, maar jij gaat nog een stapje verder.![]()
Hoeveel power wil je er uit gaan halen? Of wil je het meest perfect lopende classic blokje ever hebben?
Zit hier ook al over in te lezen en moet volgend jaar maar een keertje gaan gebeurenkawaman schreef:Wait and see biopower by KC performance

Post es wat meer van die bolides dan.kawaman schreef:Krizzie schreef:Ik dacht Kawaman en Kalsoi al (prettig) gestoord waren met die classic blokjes, maar jij gaat nog een stapje verder.![]()
Hoeveel power wil je er uit gaan halen? Of wil je het meest perfect lopende classic blokje ever hebben?
Hey, wel ik weet niet ze, maar waar haalt gij je info vandaan ? Wat weet gij wat er Aan onze classic of 99 is gebeurt ?. Wait and see biopower by KC performance
Grtz pieter
Wordt de sensor niet veel te warm? Voor de Bosch wideband wordt 60cm na de turbo geadviseerd.bennie schreef:Ja hopen dat het blokje eind van de week klaar is!![]()
Dit lijk mij ook wel een goede upgrade voor de downpipe:
*knip*
Is 3 inch met v band aansluiten. Ga ik eind van de maand bestellen
.
Krizzie schreef:Post es wat meer van die bolides dan.kawaman schreef:Krizzie schreef:Ik dacht Kawaman en Kalsoi al (prettig) gestoord waren met die classic blokjes, maar jij gaat nog een stapje verder.![]()
Hey, wel ik weet niet ze, maar waar haalt gij je info vandaan ? Wat weet gij wat er Aan onze classic of 99 is gebeurt ?. Wait and see biopower by KC performance
Grtz pieter

Inderdaad, ik vind het vrij belachelijk. Maar voor de rest wel lekker meelezen op het forum en ideeën opdoen uit andermans projecten ...kalsoi schreef: mijn excuses maar bepaalde info geef ik zomaar niet vrij over mijn motorblok in de classic en alles er rond
bepaalde zaken geef ik niet zomaar aan iedereen prijs aangezien het mij een hoop tijd, ondezoek en geld heeft gekost
das mijn mening over de zaak, er zullen er zijn die dit belachelijk vinden maargoed, die moeten het zelf maar uitzoeken
grtz

Dit is ook een beetje kinderachtig of niet? Jij vind het ook niet leuk als men dat over Saabientje zegt, terwijl die minder aanpassingen heeft en minder vermogen.taaffert schreef:Wat is er nou zo bijzonder aan die auto?