Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankcursu
-
Maarten
- Lid van verdienste
Re: Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankc
Ik heb de grenzen nog niet opgezocht met de Federals. Begin september zeulen we zowel de R888 als de 595RS-R mee naar Lelystad. Ben benieuwd hoeveel dat gaat schelen in rondetijden.
Gezien de goede ervaringen met de R888 had deze de voorkeur. Op droog wegdek schijnt de grip van de R888 beter te zijn dan van de 595RS-R. Er zijn gebruikers die melden dat het bij natte omstandigheden precies andersom is, daar legt de R888 het af tegen de 595RS-R.
De berichten over de scheuren in het loopvlak die bij sommige 595RS-R's zijn opgetreden maakten me wat huiverig. Na lang zoeken heb ik echter geen berichten kunnen vinden over lekke banden, ongevallen o.i.d. De grootste paniekverhalen kwamen niet van personen die er zelf mee gereden hebben. Het zal dus wel meevallen.
Over een tijdje zullen we weten of de R888 de forse meerprijs waard is.
Gezien de goede ervaringen met de R888 had deze de voorkeur. Op droog wegdek schijnt de grip van de R888 beter te zijn dan van de 595RS-R. Er zijn gebruikers die melden dat het bij natte omstandigheden precies andersom is, daar legt de R888 het af tegen de 595RS-R.
De berichten over de scheuren in het loopvlak die bij sommige 595RS-R's zijn opgetreden maakten me wat huiverig. Na lang zoeken heb ik echter geen berichten kunnen vinden over lekke banden, ongevallen o.i.d. De grootste paniekverhalen kwamen niet van personen die er zelf mee gereden hebben. Het zal dus wel meevallen.
Over een tijdje zullen we weten of de R888 de forse meerprijs waard is.
-
evo
- Donateur (2x)

...volgende week gaan ze op mijn dd. We zullen zien 
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
Stancke
- Geregistreerd lid
Kar mag nog tikkeltje lager voor mij 
-
Maarten
- Lid van verdienste
Dat mag van ons ook. Niet om optische redenen, maar om beter de bocht om te kunnen.
We zijn inmiddels al met de 9-3 bij JRZ geweest om de mogelijkheden door de spreken. Gaat zo'n drie mille kosten. Als er forumleden zijn die zo'n bedrag willen sponsoren komt het er volgende week nog onder. Aangezien het een budget trackdaycar is blijven we dit jaar zeker nog doorrijden op de Eibach/Bilstein combinatie.
We zijn inmiddels al met de 9-3 bij JRZ geweest om de mogelijkheden door de spreken. Gaat zo'n drie mille kosten. Als er forumleden zijn die zo'n bedrag willen sponsoren komt het er volgende week nog onder. Aangezien het een budget trackdaycar is blijven we dit jaar zeker nog doorrijden op de Eibach/Bilstein combinatie.
-
vdLindenMM
- Geregistreerd lid
Het blijft geld genoeg ondanks dat ik niet weet welke uitvoering het is en hoe compleet.
Lang geleden was ik omgerekend € 4900,00 kwijt.
Lang geleden was ik omgerekend € 4900,00 kwijt.
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Gooi eens een balletje op bij Gerrit Leunk van Proflex... in Holten. Daar moet het toch wel voor ietsie minder kunnen of wellicht kan hij een gebruikt cross setje van en Opel Astra verbouwen... voor circuit gebruik. Het is echter wel zo dat die dingen volledig vrij instelbaar zijn dus geen klikjes of ander handigheidjes gewoon hardcore veren wisselen rollen en demping instellen etc.
-
a85
- Geregistreerd lid
Heb er zelf, net als Maarten, ook nog geen goed beeld over kunnen krijgen. Na een dagje Lelystad laat ik je het weten!wouter1220 schreef:Ziet er veelbelovend uit! Hoe bevallen de federals?? Wij zitten er ook al maanden tegen aan te hikken. De reviews lopen erg uiteen, echter de prijs is wel weer erg aantrekkelijk...
Als je de banden naast elkaar legt voel je dat de rubber van de R888's zachter is, maar dat zegt niet alles.
-
inactief
- Geregistreerd lid
2 september is het weer zover!
-
wouter1220
- Donateur

Assen toevallig????
-
evo
- Donateur (2x)

Nee, Wimedo bij Lelystad. We moeten het nog leren....
-
wouter1220
- Donateur

Jammer... had m graag in actie gezien!
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
-
Mikeopel
- Geregistreerd lid
wat heb je gedaan aan de aerodynamica van de saab?
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Circuit auto '02 9-3, Stage 4, Eibach/Bilstein, afslankcursu
Dikke SE body kit (H)
-
Mikeopel
- Geregistreerd lid
geen splitters en diffuser?maxmink93 schreef:Dikke SE body kit (H)
en waarom geen vlakke bodem?