7 nov 2010: pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door nove mille » ma 08 nov, 2010 0:13

Jah... zou zomaar wel eens een correcte interpretatie kunnen zijn. :D
Blij dat de auto heel afgeleverd werd. Nu nog met de pet rond voor de kerosine. :wink:

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door Tenfour » ma 08 nov, 2010 0:15

Ik ben in het bezit van een tankpas voor kerosine (Jet A-1 fuel), maar dat gaat niet goedkomen vrees ik :wink:

Zijn er nog meer foto's gemaakt?

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door nove mille » ma 08 nov, 2010 0:17

Yep, volgen nog, 'k ga maffen nu. 't Is goed geweest. :wink:

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door taaffert » ma 08 nov, 2010 0:51

Mooi dat jullie je zo goed vermaakt hebben!
Turboflix, Turboflixin en ik kijken op een topdag terug, goede opkomst, gezellig en de snert was op!!!

Ik heb nog lekker fikkie kunnen stoken (heerlijk :twisted: ) met de nieuwe 9-5 gereden (thanks Katja) en weer wat nieuwe mensen aan forumnamen kunnen koppelen :)

Dit vond ik de leukste foto van de dag, de rest volgt morgen(avond).
Afbeelding

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door millerman » ma 08 nov, 2010 0:52

Mooi gelukt! Coole hond is het.

Gebruikersavatar
Reub
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door Reub » ma 08 nov, 2010 7:37

Ik zie dat ik heel veel leuks en moois gemist heb, gelukkig zijn er foto's beschikbaar :)

Gebruikersavatar
katja
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door katja » ma 08 nov, 2010 10:36

nove mille schreef:Jah... zou zomaar wel eens een correcte interpretatie kunnen zijn. :D
ik weet het wel zeker :wink:

maarrrr.... ik breng hem eind van de middag pas weer terug, dus kan er nog lekker een dag van genieten 8)

turboflix
Donateur
Donateur

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door turboflix » ma 08 nov, 2010 18:52

hallo allemaal:

allereerst: IEDEREEN bedankt voor het komen. Het was geweldig leuk te zien hoe iedereen het naar zijn zin had.
Autotjes kijken, spelen met de hond, proefritje maken, gewoon ff relaxen aan de koffie of een hapje doen, bij de vuurkorven koukleumen, babbelen etc.
En het weer bleek nog nog gunstig te zijn ook.
Herta (de hond) had een supermiddag :P

Nog wat recht zetten: Eelco en ik waren slechts uitvoerend personeel. :wink:
INA heeft haar huis (ik word daar gedoogd 8) ) ter beschikking gesteld , het was haar idee dit te organiseren !! , je moet maar durven..!
ik ben er dan ook terecht op gewezen dat haar Saabforum-polo niet correct was. Er had moeten staan Turboflixina en niet Turboflixin... :oops:

excuus voor diegenen die (wegens wat latere komst) toch de Snert gemist hebben, omdat die gewoon in een paar minuten inclusief roggebrood met spek, compleet op-, foetsjie, weggevroten was.
Ja, ik weet t...er was snertgarantie... :wow:
echter: na 20 liter koffie, 30 broodjes kaas/ham, 60 koekjes, 30 chocoladekrakelingetjes, 1 kg pepernoten, 27 krentebollen, megazak superchips, enkele liters fris, cake, japanse nootjes , pinda's en zelfs enkele kinderpannekoekjes .... hadden we ingeschat dat 2 megapannen goed gevulde snert (10-12 liter ?) voldoende zou zijn om de 'honger alsnog te stillen' :roll: ...
Stelletje heerlijke vreetzakken zijn jullie ...hahahaha ..Wij zullen alle complimenten doorgeven aan de kok.

Ook enorm bedankt voor de bloemen (erg attent!!, dat moet van een vrouw komen ..Katja?) , kacheltjes en verlengsnoeren (AZul2001, die SNERTvent!) en vrijwillige bijdragen..had er zelf niet meer echt aan gedacht maar werd door meerdere mensen er aan herinnerd en gedwongen toch een blikje neer te zetten...helemaal TOP...!!


enfin, ook wij hadden een fantastische supergezellige dag... weer nieuwe gezichten gezien en..o ja....ook nog leuke Saabjes (das waar ook...daar ging het om he?)

er komen nog wat foto's aan!

dus wie weet....misschien tot een volgende keer weer bij ons...jullie merken het vanzelf..

enjoy life , drive carefully, be happy :O:

grtz,

Ina , Felix , Eelco

Gebruikersavatar
bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door bestway » ma 08 nov, 2010 19:38

Ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn...... :roll:

Gebruikersavatar
Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door Sabriolet » ma 08 nov, 2010 20:41

ja ik ook
baal dat het niet meer lukte :cry:

grt
Sabriolet 8)

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door taaffert » ma 08 nov, 2010 21:11

Fototime!
Ik heb de foto's niet nabewerkt, geen tijd voor, helaas.

Flix en Flixin
Afbeelding

Afbeelding

Nog helemaal leeg
Afbeelding

De twee classics die op het terrein bij het huis mochten staan :)
Afbeelding

Voordat er mensen bij de vuurkorven stonden
Afbeelding

Vriendje van iedereen
Afbeelding

De ruimte, waar mensen wat konden hangen tegen de kou
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mijn trots, de vuurkorven :)
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog even een stukje gereden in de 9-5 Aero, leuk :O:
Afbeelding
Afbeelding

De snert!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals Felix al zei, kijk er met veel plezier op terug, dus allicht dat er nog eens een pre- meeting volgt :)

Gebruikersavatar
Powertje
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door Powertje » ma 08 nov, 2010 22:56

Ook special voor de kijkers wat fotos! :)

Graag de aandacht op de prachtige Opel Corsa in de verte!!
Afbeelding

Lekker druk al! :)
Afbeelding

D'n Illy aka Taaffert :P
Afbeelding

Illy met Millerman, de hond wist het beter :P
Afbeelding

Turboflix probeert Hond op te voeren! :wow:
Afbeelding

Hij doet het niet :(
Afbeelding

Toch gelukt :P de fik erin!
Afbeelding

De vreemde eend .....
Afbeelding

Het pijltje!
Afbeelding

Saabjes :)
Afbeelding


Felix, Felixin en Taaffert bedankt voor de gastvrijheid was gezellig!
De andere macho's ook bedankt! :D

Gebruikersavatar
nove mille
Geregistreerd lid

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door nove mille » ma 08 nov, 2010 22:58

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door Tenfour » di 09 nov, 2010 17:04

Bedankt voor de foto's!

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: 7 nov : pre-winter SaabforumSnert-meeting!!

Bericht door esalet » di 09 nov, 2010 21:22

nove mille schreef:Afbeelding
Afbeelding
Dank voor de foto's, 'en voor de gezelligheid ter plekke.
De Maiden-trip in de 90 was erg genoeglijk.

Fijn dat de Wijnsaab (de Gekregen Saab dus) ook een paar keer er op staat.
De aktie op de foto's lijkt op versnellingsbakolie bijvullen, maar het is natuurlijk mediteren!

En zoals je ziet gaat dat door lang nadat iedereen al weer bij de vuurkorf staat!

Ohmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :krull:

Gesloten