Show hier je Cabrio..........!

Voor alle Saab cabrio rijders
Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Sonab » za 23 okt, 2021 14:26

Ronald213 schreef:
za 23 okt, 2021 9:40
Mijn 9-3 cabriolet. Gisteren aangeschaft. Nu al roodkapje genoemd. Mooi in orde m.u.v dan van de kachel. dus rijden met koude voeten. Hoop dat ik nu meer geluk heb met een saab : 3x cabrio (2x 9-3, 1 x 900NG), 1x 9-3 coupe, 2x900 classic, 3x saab 96). Altijd grote problemen gehad met saab dus nooit de eindstreep gehaald. Als alleen de kachel het niet doet dan teken ik er voor. :D

Pas maar op voor de boze wolf! :D

(Je hebt ook van die ventilatorkacheltjes die je in de sigarettenaansteker kunt pluggen :idea: )

Ronald213
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Ronald213 » za 23 okt, 2021 15:57

Sonab schreef:
za 23 okt, 2021 14:26
Pas maar op voor de boze wolf! :D

(Je hebt ook van die ventilatorkacheltjes die je in de sigarettenaansteker kunt pluggen :idea: )
Ja zo'n kacheltje zoek ik, alleen erg slechte reviews. Ander ding vandaag achter gekomen dat het dak niet open gaat. bij de verkoper (wel met wat moeite) ging die wel, maar nu na 2 dagen na aanschaf niet meer. Saab en ik is niet zo'n goede combi :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Jungleman
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Jungleman » za 23 okt, 2021 16:02

het kan zijn dat de olie in het systeem wat laag staat. bij de 9-3OG zit de hydraulische pomp onder de drempel van de doorgang naar de kofferruimte, achter de achterbankleuning. bij te vullen met (GM) stuurservo-olie, als ik het goed heb.

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door ghulst » za 23 okt, 2021 22:06

Sonab schreef: Jij was aan het polderen met de vrouwen, zie ik...
Zeker. Mooie plek. Kop in de zon en een mooie achtergrond op Teams. ;)

Gebruikersavatar
Fredje65
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Fredje65 » ma 01 nov, 2021 23:36

Mijn paar maanden in bezit zijnde SE.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door ghulst » di 02 nov, 2021 21:22

Afbeelding

Als je weet dat het 20 minuten droog is…

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Sonab » di 02 nov, 2021 23:46

Mooi ritje, even open naar Middelburg!

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door ghulst » di 02 nov, 2021 23:56

Ik moest toch voor een afspraak in Middelburg zijn en het leek droog te blijven.

Dat bleef het natuurlijk niet… Bij het Mallard viaduct begon het te regenen, maar met 130 heb ik geen spetter gevoeld en toen ik bij de Praxis stopte, was het droog. Intussen had ik een leuk stukje muziek aanstaan, dus de man in de SUV die ik inhaalde, moet wel gedacht hebben dat er een malloot voorbij kwam. ;)

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Henk-Jan » wo 03 nov, 2021 11:16

Kijk! Dat is het echte cabrio rijden :)

Gebruikersavatar
Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Sonab » wo 03 nov, 2021 12:00

Hahaha! Genieten :lol: :O:

Gebruikersavatar
ghulst
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door ghulst » wo 03 nov, 2021 18:16

Genoten heb ik er zeker van. :)

Gebruikersavatar
JvD
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door JvD » zo 19 dec, 2021 22:35

Vandaag de kap schoongemaakt, morgen met Fabsil impregneren en volgende week nieuwe mislampen in de voorbumper zetten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Caab 1350
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Caab 1350 » ma 27 dec, 2021 17:45

ghulst schreef:
di 02 nov, 2021 21:22
Afbeelding

Als je weet dat het 20 minuten droog is…
Go, Go, Go, Cabrio..... Mooi plaatje zo tegen de achtergrond van de hobby winkel in M.burg. Die eerdere post foto op de Dam in M.burg mocht er overigens ook wezen. Heerlijk enthousiast en aanstekelijk! Ga zo door......

Gebruikersavatar
Caab 1350
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Caab 1350 » ma 27 dec, 2021 17:51

Sonab schreef:
vr 22 okt, 2021 23:46
Jij was aan het polderen met de vrouwen, zie ik...
Het Polderen met de Vrouwen zullen maar weinigen triggeren...... Maar mij als inwoner in ieder geval wel. De gebruikersnaam 'Hulst' is ook wel verwarrend en dan ook nog met regelmaat een plaatje posten met Middelburg als decor .... !

Klaas52
Geregistreerd lid

Re: Show hier je Cabrio..........!

Bericht door Klaas52 » ma 27 dec, 2021 18:34

Klaas52 schreef:Sinds april 2008 heb ik in Calpe-Spanje, deze witte 93 cabrio van 8/2008 in bezit. Het gaat om een ttdi aero met 135.000 km. Heel fijn om mee rond te rijden. De lieftallige dame is niet in mijn bezit, maar wel mijn echtgenote Afbeelding. De Costa Blanca is prachtig en praktisch coronavrij !! Dus aarzel niet om gauw weer naar hier te komen.Afbeelding
Afbeeldingin mijn bezit sinds april 2019 en inmiddels staat er 150k op de teller. Heerlijk om mee te rijden Afbeelding. Fijne Feestdagen iedereen !

Plaats reactie