Het merk zonder lelijke auto's
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
92001
- Geregistreerd lid
Die Trabant... Typisch geval van Oost Duitse Coachbuilder...... Dus geen echte Trabant. Net zo min als dat de Subaraab en de 9-7X een echte saab is.
Wat saab betreft hebben ze overigens ook ergens een raar gedrocht gebouwd wat een soort van semistationhatchbackopbasisvandezesennegentig moest worden, gelukkig nooit in productie genomen.
Wat de Europa betreft oke, I rest my case for now....
Wartburg dan? Of is dat ook iets onnoemlijks?
De DAF blijft nogsteeds over. Anyone?
Wat saab betreft hebben ze overigens ook ergens een raar gedrocht gebouwd wat een soort van semistationhatchbackopbasisvandezesennegentig moest worden, gelukkig nooit in productie genomen.
Wat de Europa betreft oke, I rest my case for now....
Wartburg dan? Of is dat ook iets onnoemlijks?
De DAF blijft nogsteeds over. Anyone?
-
92001
- Geregistreerd lid
-
92001
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
Luister... Een of andere grapjas op werk leek het een leuk idee om een Dafjes rally te organiseren.
Een Dafjes rally ja..... Met Dafjes 44...... Over my dead body dat dit vreselijke leed hier uberhaupt overwogen wordt.
Maaarrr omdat mensen tòch liever visueel worden overtuigd:

ho eens even
wat vind ik nu terwijl ik op google afbeeldingen op Daf 44 zoek

maargoed
dat was Daf dus
Een Dafjes rally ja..... Met Dafjes 44...... Over my dead body dat dit vreselijke leed hier uberhaupt overwogen wordt.
Maaarrr omdat mensen tòch liever visueel worden overtuigd:

ho eens even
wat vind ik nu terwijl ik op google afbeeldingen op Daf 44 zoek

maargoed
dat was Daf dus
-
92001
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
92001 schreef:Overigens net de vraag aan mijn vriendin gesteld... Jeep...
Bij deze... Volgens haar geen enkele echt lelijke auto gemaakt.
Bij deze!
Laat haar eens even heel snel deze foto zien. Deze Jeep kijkt zo enorm treurig.. Om over de uit-verband getrokken proporties maar te zwijgen...

edit: Het kan nog erger!!

-
92001
- Geregistreerd lid
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
Garrett
- Lid van verdienste
-
92001
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Een Jeep die wel voor een speciaal doel gebouwd is, het bezorgen van post en in mijn ogen 'ook niet zo mooi'.

Trouwens, iemand wel eens een SAAB 99 gezien die ook voor dit doel gebouwd werd?? Neen??
Kijk dan maar eens hieronder, naar eenexemplaar die gebouwd werd door een bedrijf, met de naam Kalmar.

Trouwens, iemand wel eens een SAAB 99 gezien die ook voor dit doel gebouwd werd?? Neen??
Kijk dan maar eens hieronder, naar eenexemplaar die gebouwd werd door een bedrijf, met de naam Kalmar.

-
92001
- Geregistreerd lid