en mensen.... lekker rondgereden gisteren?
-
Ton77
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
Ton77
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

Ik heb het weleens eerder gezegd en nu zeg ik het weer..cobra427 schreef:Yep, hier zijn ze beter te zien (toen was hij nog niet verlaagd):Ton77 schreef:trouwens wel een dikke CC zo te zien op je avater
zwarte 3 spaaks aero velgen??
kan het niet heel goed zien
En hier met verlaging:
Ik vind dit zo'n supergave cabrio....
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Ton,
Ach, dan ben ik niet de enige met de donkere wielen afwijking
Toen ik nog in dikke leasewagens reed, liet ik altijd de wielen spuiten (zwart of Volvo T5 antraciet) en koos voor de verlagingsoptie.
De meningen waren inderdaad nogal uiteenlopend van super bruut tot ziet er niet uit.....een velg moet glimmen
Sander,
Dank wederom voor je compliment. Ik zal het onthouden, mocht ik hem ooit willen verkopen. (Nee dus.......)
Ach, dan ben ik niet de enige met de donkere wielen afwijking
De meningen waren inderdaad nogal uiteenlopend van super bruut tot ziet er niet uit.....een velg moet glimmen
Sander,
Dank wederom voor je compliment. Ik zal het onthouden, mocht ik hem ooit willen verkopen. (Nee dus.......)
-
thijs bessems
- Geregistreerd lid
open
Hallo mensen.
Het was inderdaad weer een weeknd waar open gereden kon worden.
Ik heb dan op vrijdagmiddag de kap eraf gehad.
Daar heb ik de saab voor.
Ik moest naar de garage voor een extra sleutel.
Kost wel wat die sleutel, maar eentje is ter weinig.
Gr En fijne feestdagen en een gezond en fijn 2009
Thijs bessems
Het was inderdaad weer een weeknd waar open gereden kon worden.
Ik heb dan op vrijdagmiddag de kap eraf gehad.
Daar heb ik de saab voor.
Ik moest naar de garage voor een extra sleutel.
Kost wel wat die sleutel, maar eentje is ter weinig.
Gr En fijne feestdagen en een gezond en fijn 2009
Thijs bessems
-
Piere
- Geregistreerd lid
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Nou Ton, met een windschermpje en een zonnetje is het echt prima te doen. Zo tegen het vriespunt, zoals vandaag en gisteren, laat ik hem echter maar dicht zitten. Lijkt me niet echt goed voor de levensduur van de kap.mensen die met deze temperatuur met de kap open rijden vind ik erg dapper!
maar je hebt wel een gave kerstkaart voor volgend jaar!Soms ben ik ook z'n idioot
-
sander69
- Donateur (2x)

-
900 SE C
- Geregistreerd lid
-
Arnold SB
- Geregistreerd lid
Ok maar wel met de kap dicht
afgelopen zondag de cabrio uitgelaten: sloeg goed aan(heeft meer last van de stroom die ie wegtrekt als ie een paar weken binnen staat door alarm etc dan van de kou). Ok niet met de kap open, maar dat was echt te gek. Lekker gecruised naar de receptie van SC in Rheden. Het lijkt wel alsof ie zelfs beter loopt als het koud is?!
En wat doet de kachel het geweldig!
groet Arnold
En wat doet de kachel het geweldig!
groet Arnold