Begrijp ik het goed dat de as er dus gemakkelijk uit kan zonder de remklauw en schijf eraf te halen? Dus door de as van binnenuit los te maken, paar borgveertjes los.maar je wil toch ook je homokineet schoonmaken? bedoel, je homok. heb je zo uit elkaar ook, zit een borgklemmetje in zodat je de as eruit kunt trekken. kogels er even uit en alle troep eruit spoelen.
ashoes gescheurd --> trillingen bij 100km/h?
-
Roel
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Ja dat zou mooi zijn, maar helaas. Remklauw en schijf kunnen wel blijven zitten, maar.... Je zal tenminste ook je onderste fuseekogel los moeten draaien. Makkelijkste is om de twee bouten die em verbinden met de onderste draagarm te lossen. Wil je de as er dan ook nog helemaal uit hebben, moet ook de grote centrale asmoer nog los. Volg de vraagbaak maar gewoon.Roel schreef:Begrijp ik het goed dat de as er dus gemakkelijk uit kan zonder de remklauw en schijf eraf te halen? Dus door de as van binnenuit los te maken, paar borgveertjes los.maar je wil toch ook je homokineet schoonmaken? bedoel, je homok. heb je zo uit elkaar ook, zit een borgklemmetje in zodat je de as eruit kunt trekken. kogels er even uit en alle troep eruit spoelen.Dat klinkt me al beter dan wat de vraagbaak me vertelde
edit: niet helemaal goed gelezen, je bent al op de goede weg. Clipje los en trekken maar