wie gaat 'm redden

1967-1980
Gebruikersavatar
Oosthoek
Donateur
Donateur

Re: wie gaat 'm redden

Bericht door Oosthoek » di 02 jun, 2026 16:33

Als je geen afwijzing hebt gehad dan zou ik blijven volhouden Bert. Je weet niet in wat voor situatie iemand zich bevindt. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!

Gebruikersavatar
bert knip
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: wie gaat 'm redden

Bericht door bert knip » di 02 jun, 2026 20:05

Kennelijk zijn er genoeg liefhebbers.
Heb projekten genoeg.

Gebruikersavatar
bert knip
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: wie gaat 'm redden

Bericht door bert knip » do 11 jun, 2026 15:00

Vraagprijs is nu gestegen naar €3000.

Gebruikersavatar
Tissa
Geregistreerd lid

Re: wie gaat 'm redden

Bericht door Tissa » do 11 jun, 2026 20:12

Zou hij teveel reacties hebben gehad?

Gebruikersavatar
bert knip
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: wie gaat 'm redden

Bericht door bert knip » do 11 jun, 2026 21:48

Kan zijn, maar in mijn idee is het een vreemde manier van "zaken doen"

Plaats reactie