Saab 9-3X 2.0T Aero Exklusiv XWD Aut 139dkm 2011 € 25.950

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Re: Saab 9-3X 2.0T Aero Exklusiv XWD Aut 139dkm 2011 € 25.950

Bericht door J.vandermeulen » vr 15 mei, 2026 8:17

Orphy schreef:
do 30 apr, 2026 13:34
Waar verkrijgbaar ? Je kunt toch gewoon op die site bestellen?
Ik zag zojuist dat er ook een origineel ding was ooit. https://saabpartners.com/shop/index.php ... duct_id=57
Mr Ali is dus gewoon ouderwets aan het kopiëren geslagen.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Saab 9-3X 2.0T Aero Exklusiv XWD Aut 139dkm 2011 € 25.950

Bericht door Orphy » vr 15 mei, 2026 8:30

J.vandermeulen schreef:
vr 15 mei, 2026 8:17
Ik zag zojuist dat er ook een origineel ding was ooit. https://saabpartners.com/shop/index.php ... duct_id=57
Mr Ali is dus gewoon ouderwets aan het kopiëren geslagen.
Mr. Ali? Je refereert naar de link die ik plaatste ?

Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Re: Saab 9-3X 2.0T Aero Exklusiv XWD Aut 139dkm 2011 € 25.950

Bericht door J.vandermeulen » vr 15 mei, 2026 8:42

Orphy schreef:
vr 15 mei, 2026 8:30
Mr. Ali? Je refereert naar de link die ik plaatste ?
Yep.
De mannen uit Meppel kunnen origineel overigens alleen voor RHD leveren en Mr Ali ook voor LHD.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Saab 9-3X 2.0T Aero Exklusiv XWD Aut 139dkm 2011 € 25.950

Bericht door Orphy » vr 15 mei, 2026 8:46

Heb je de moeite genomen om de link te openen ?

Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Re: Saab 9-3X 2.0T Aero Exklusiv XWD Aut 139dkm 2011 € 25.950

Bericht door J.vandermeulen » vr 15 mei, 2026 8:53

Orphy schreef:
vr 15 mei, 2026 8:46
Heb je de moeite genomen om de link te openen ?
Ja. De vennootschap zit op Malta en de aandeelhouder daarvan zit op Cyprus. Lijkt mij klassieke dropship structuur. De vennootschappen hebben zelfs een ‘eervolle’ vermelding in de Panama papers.
Maar we gaan wat off topic.

Plaats reactie