Door drukte met de SAAB en andere dingen vond ik even geen tijd voor het forum, waarvoor excuses.
Eerst maar een fotootje dan:
Het dashboard zit er weer in, de plastic nokjes van de facia bleken al vernacheld door een eerdere eigenaar, dat was dus een rotklus. Op termijn maar eens een beter exemplaar vinden aangezien de klok niet meer goed werkt en er dus ook een keertje uit zal moeten.
De 900 heeft afgelopen week een frisse APK gekregen, inclusief een paar nieuwe fuseekogels.
Aan het roostertje ben ik nog niet toegekomen, om er goed bij te kunnen zal de bumper eraf moeten, voor die klus moet ik even een geschikte plek vinden.
Eerste klus nu is de interieurverlichting

aan de praat zien te krijgen, alles blijft donker en het vervangen van de geplofte zekering loste dat niet op.