Voorstellen mijn 2004 Aero

Voor alle Saab cabrio rijders
BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Voorstellen mijn 2004 Aero

Bericht door BergenB » wo 19 apr, 2017 12:53

Vandaag weer even bij Van Gol geweest voor de lekkage van het dak, blijkt dus de voorste hydraulische cilinder die iets lekt en daardoor de spanning op de vergrendeling verliest en er hierdoor ruimte tussen het dak en de voorraadstijl komt, waardoor water binnen kan komen. Onderdeel was niet op voorraad dus eerdaags weer terug om één en ander te vervangen en hopen dat dit de oplossing was.

bob_z
Geregistreerd lid

Bericht door bob_z » do 20 apr, 2017 9:40

BergenB schreef:
bob_z schreef:Welkom! Mooie auto! En wat een fijne km-stand zeg!

Ik verbaasde me erover dat een nieuw cabriodakje 'maar' 699eur kost, is wel alleen de buitenkant neem ik aan.
Dank je, en ja die km stand was ik naar op zoek.

Die €699 valt inderdaad heel erg mee en zo'n mooie bordeaux rode kap zal hem zeker goed staan. Maar ja dan moet ie er wel nog op, weet iemand of dat een klus is die je zelf zou kunnen doen als je twee rechterhanden hebt?
Ik ben niet onhandig maar het plaatsen van een cabrio dak zou ik me zeker niet zelf aan wagen...

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door BergenB » do 20 apr, 2017 9:54

bob_z schreef:
BergenB schreef:
bob_z schreef:
Ik ben niet onhandig maar het plaatsen van een cabrio dak zou ik me zeker niet zelf aan wagen...
Ik hoop dat na het plaatsen van de nieuwe hydraulische cilinder het vervangen van de kap niet nodig is. :)

Omz
Geregistreerd lid

Bericht door Omz » di 25 apr, 2017 17:50

Van harte gefeliciteerd met je schitterende aanwinst, BergenB!
Ook ik hoop 'm graag eens in het echt te zien. Hoe vaak is er zo'n cabrio-meeting eigenlijk?
Of doen we dat gewoon zelf, zo via dit forum?

In dat geval zou ik zeggen 7 mei?

BergenB
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door BergenB » di 25 apr, 2017 19:50

Dank je wel Omz, ook heel blij mee met deze aanwinst al heb ik nog wel een aardig lijstje met wensen, maar eerst deze zomer even lekker rijden.
Wat betreft de meetings, geen idee hoe dat in ze werk gaat maar voor mij is afspreken ook onmogelijk vanwege me werk. Dus voor mij is het eigenlijk altijd moeilijk bij meetings te zijn en lijkt het altijd wel of ze op dagen zijn wanneer ik net weg ben. Zo ook dus weer afgelopen weekend. Maar hoe meer er georganiseerd worden hoe groter de kans is dat ik er wel een keer bij ben :)

Plaats reactie