APK weer voor een jaar

1985-1987
Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 16 aug, 2006 18:52

heb ook weer apk voor een jaar :lol:
en er mankeerde helemaal niks aan,zegt niet zoveel natuurlijk

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 16 aug, 2006 19:54

Zie ik nou twee 99's netjes weer afgemeld voor een verschg nieuw jaar?... Onder de 90 rubriek?

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 16 aug, 2006 20:47

oh sorry verstoren wij de kliek 8)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 16 aug, 2006 21:15

ja :P

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » wo 16 aug, 2006 23:48

jelger schreef:ja :P
wees solidair,99 rijders aller landen verenigt u en laat ons ten strijde trekken tegen die,die kliek van anders denkende,de 90 rijders :!:
en wees gerust als de taak er op zit en er alleen maar 92 93 94 95 96 900 9-2x 9-3 9-5 9-7x rijders over blijven denken we dat is er 1.
u ziet er is nog genoeg werk te verzetten maar als onze taak gedaan is
zeggen we met een trots hart 99 rules oh en 9-3 ook een beetje :evil:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 17 aug, 2006 2:04

nacra 93 schreef:
jelger schreef:ja :P
wees solidair,99 rijders aller landen verenigt u en laat ons ten strijde trekken tegen die,die kliek van anders denkende,de 90 rijders :!:
je praat zeker tegen jezelf? :P

ik zal even tegen mezelf ten strijde trekken zeg ! dat zou wel tot heel erg Belgisch schizofrene toestanden leiden....

gegroet,
een trots 99 EN 90 eigenaar :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 17 aug, 2006 9:41

jelger schreef:
gegroet,
een trots 99 EN 90 eigenaar :twisted: :twisted:

hoe heet dat ook al weer :?: iets met eten en wallen :lol:

Bart W.
Geregistreerd lid

Bericht door Bart W. » do 17 aug, 2006 14:44

jelger schreef:
nacra 93 schreef:
jelger schreef:ja :P
wees solidair,99 rijders aller landen verenigt u en laat ons ten strijde trekken tegen die,die kliek van anders denkende,de 90 rijders :!:
je praat zeker tegen jezelf? :P

ik zal even tegen mezelf ten strijde trekken zeg ! dat zou wel tot heel erg Belgisch schizofrene toestanden leiden....

gegroet,
een trots 99 EN 90 eigenaar :twisted: :twisted:
Alstublieft geen verwijzingen naar onze Zuiderburen. Ik heb Belgische collega's....

Plaats reactie