Privacy Shades

2010-2012
Spartacus
Geregistreerd lid

Re: Privacy Shades

Bericht door Spartacus » do 16 jul, 2015 9:36

Iemand enig idee wat er gaande is met seddes.nl?
Ik heb op 03 juli laatstleden ook mijn bestelling geplaatst met kortingscode ( van SF), en het bedrag die dag overgeschreven.
We zijn ondertussen 13 dagen later , en nog niets geleverd gekregen!
Ik heb al 2x gebeld ( niemand neemt op), en al een mail verstuurd ( geen antwoord)
Ik begin toch te denken dat ze me aan het bedotten zijn ? :cry:
Ik woon wel in Belgie, maar er waren geen extra portkosten voor Belgie .

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » do 16 jul, 2015 9:47

Toen ik mijn bestelling had geplaatst was het ook opeens heel erg stil geworden. Uiteindelijk heb ik contact met ze gehad en er werd gemeld dat (voor mijn 9-5NG) de voorraad op bleek te zijn. Ze gingen ze snel weer nieuwe maken. Prima reactie verder, inclusief de mogelijkheid om kosteloos de aankoop ongedaan te maken - mocht ik dat willen. Het eea stond dus in backorder en zou nog 2-3 weken duren. Tot mijn verbazing ontving ik ze echter een paar dagen daarna!

Ik heb contact gehad via de servicedesk (Karen) met het 'info@' email adres van Seddes.

Spartacus
Geregistreerd lid

Bericht door Spartacus » vr 17 jul, 2015 14:31

Deze middag antwoord gekregen.
Ze hadden nog 1 setje liggen in magazijn, maar deze was beschadigd. Dus hebben ze nieuwe besteld en levering vanaf 03 Augustus. Mocht zelfs mijn bestelling annuleren, en het geld storten ze terug.
Normaal sturen ze een mail als er iets in backorder staat, maar dit is hier niet gebeurd.
Dus ik blijf wachten . ( geduld is een mooie gave , maar die heb ik te weinig, ik werk eraan :lol: )

Plaats reactie