TT register ???
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: TT register ???
Dat lees ik nergens... wel vermoed ik dat er nog heel wat exemplaren in schuren van diverse TT liefhebbers staan die niet bij de RDW zijn aangemeld. Ik ken iig meer dan 6 Sonett II 2T in NL.
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Goed idee met een leuke aanleiding ( register RDW) Inderdaad meer dan gedacht. Zelfs nog meer 93F 'de luxe' modellen. Wie weet kan iemand me nog eens vertellen wat dat nu precies inhoud.
Een aanleiding voor een meeting is denk ik nu wel gevonden. Eigen plek op dit forum ook in zicht nu?
Een aanleiding voor een meeting is denk ik nu wel gevonden. Eigen plek op dit forum ook in zicht nu?
-
WIS
- Geregistreerd lid
@thales
Zie nu pas dat je in Ooij eea had willen aankaarten.
was er ook begin van de ochtend voordat het droog werd
Heb pas 4 maanden een shortnose, maar het lijkt mij wel leuk om voor de TT rijders wat mensen en shortnozen bijelkaar te krijgen. (Kan daar zelf natuurlijk ook veel informatie opdoen
)
Wil er ook wel wat tijd instoppen.
Wat kan de volgende stap zijn voordat dit alleen een heeeel lang forum topic wordt?
Keertje bijelkaar komen?
Zie nu pas dat je in Ooij eea had willen aankaarten.
was er ook begin van de ochtend voordat het droog werd
Heb pas 4 maanden een shortnose, maar het lijkt mij wel leuk om voor de TT rijders wat mensen en shortnozen bijelkaar te krijgen. (Kan daar zelf natuurlijk ook veel informatie opdoen
Wil er ook wel wat tijd instoppen.
Wat kan de volgende stap zijn voordat dit alleen een heeeel lang forum topic wordt?
Keertje bijelkaar komen?
-
schimmjc
- Geregistreerd lid
Ik sluit me graag aan bij het plan om binnen de kaders van de Saab club een TT groep te organiseren.
Vraag is natuurlijk wie het voortouw neemt...
Vraag is natuurlijk wie het voortouw neemt...
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Ik ben van mening dat we in deze 'moderne tijden', met internet en e-mail en 'nieuwe media', geen clubs meer nodig hebben. Het kan ook binnen dit SF.schimmjc schreef:... binnen de kaders van de Saab club...
(Het is al erg genoeg dat we in dit kleine landje al 2 Saabclubs hebben...)
-
WIS
- Geregistreerd lid
Het SF is wel het makkelijkste.
We zouden kunnen beginnen met een topic waar iedereen zijn TT(en) registreert en dit met het eerder gemeldde register vergelijken. Ik wil dit wel bij houden en actueel op het SF houden.
Voorop gesteld dat dit forum genoeg bereik heeft en iedereen het ok vindt dat zijn TT op een lijstje komt te staan wat voor iedereen zichtbaar is.
Misschien is er wel binnen de 92, 93, 95, 96 en Sonnet wel een dedicated TT hoofdstuk te maken als de moderators dat goed vinden
Ik ben er klaar voor
We zouden kunnen beginnen met een topic waar iedereen zijn TT(en) registreert en dit met het eerder gemeldde register vergelijken. Ik wil dit wel bij houden en actueel op het SF houden.
Voorop gesteld dat dit forum genoeg bereik heeft en iedereen het ok vindt dat zijn TT op een lijstje komt te staan wat voor iedereen zichtbaar is.
Misschien is er wel binnen de 92, 93, 95, 96 en Sonnet wel een dedicated TT hoofdstuk te maken als de moderators dat goed vinden
Ik ben er klaar voor
-
schimmjc
- Geregistreerd lid
Vind ik prima.72sonett3 schreef: Ik ben van mening dat we in deze 'moderne tijden', met internet en e-mail en 'nieuwe media', geen clubs meer nodig hebben. Het kan ook binnen dit SF.
WIS schreef:We zouden kunnen beginnen met een topic waar iedereen zijn TT(en) registreert en dit met het eerder gemeldde register vergelijken. Ik wil dit wel bij houden en actueel op het SF houden.
Goed plan.
-
jota
- Geregistreerd lid
Als jullie het leuk vinden kunnen we best een keer een meeting bij mijn museum organiseren. Ik heb hier 5 TT staan. Een 92, een 93, 2x 96 korte neus en 1 lange neus TT met 3 carburateurs. Misschien leuk om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Een van de korte neusen is een sloper waarbij je wat dieper in de auto en techniek kunt kijken. Ik wil deze dan op de brug zetten zodat je hem beter kunt bekijken. Ik denk dan niet gelijk aan een workshop, maar meer aan een ontmoeting onder het genot van een hapje en drankje dat ik jullie dan graag aanbied.
Johan
http://www.takt2aero.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Johan
http://www.takt2aero.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
WIS
- Geregistreerd lid
@jota
Heel mooi voorstel.
Doe daar graag aan mee.
Al een datum in gedachten?
Heel mooi voorstel.
Doe daar graag aan mee.
Al een datum in gedachten?
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Zeker een mooi voorstel. Niet in de laatste plaats omdat het hier zowat om de hoek is. Ik kom dan ook met de 93F. Dat maakt dan 6x TT
Laat maar een datum vallen zou ik zeggen.
-
Andrys Posthuma
- Geregistreerd lid
...ik luister mee...
Ik heb als Newbie aan de goeroe's vast wel wat te vragen. Mag ik misschien een verzoek indienen... tot half November zit ik (te) krap met andere zaken. Ik doe wel graag mee aan een 2T meeting.... Kan het wat verder vooruit gepland worden?
Gr.Andrys
Ik heb als Newbie aan de goeroe's vast wel wat te vragen. Mag ik misschien een verzoek indienen... tot half November zit ik (te) krap met andere zaken. Ik doe wel graag mee aan een 2T meeting.... Kan het wat verder vooruit gepland worden?
Gr.Andrys
-
thales
- Geregistreerd lid
Leuk idee. Ik kom met de 92B (zelfs De Luxe !), dat is dan nummer zeven. Op voorwaarde dat het een beetje weer is om naar Dalfsen te rijden.
Ik doe een voorstel voor een datum: komt zaterdag 17 nov. (of zondag 18 nov.) jullie goed uit ?
WIS; kun jij misschien eens informeren bij de moderatoren wat de mogelijkheden zijn voor een "TT-register"op het SF ?
Ik doe een voorstel voor een datum: komt zaterdag 17 nov. (of zondag 18 nov.) jullie goed uit ?
WIS; kun jij misschien eens informeren bij de moderatoren wat de mogelijkheden zijn voor een "TT-register"op het SF ?
-
WIS
- Geregistreerd lid
@ Andrys
Ben dat zelf ook, misschien nog wel meer, heb al 4 maanden een shortnose!
@thales
Heb ik gedaan en het voorstel is een "Sticky topic" te maken zodat het altijd boven aan staat.
Dat is een goede eerste stap.
Ik kan daar een xcel sheet oid in bijhouden voor iedereen zichtbaar met: type, MY, forum naam en kenteken
In een niet zichtbaar deel evt adressen (email, enz) zodat het makkelijk is een onderlinge mailing te versturen.
Dit deel kan evt aan alle geregistreerden beschikbaar gemaakt worden nadat er inschrijving is.
Die kan dan via een PB of mijn email adres (Kan hiervoor ook wel een speciaal email adres aanmaken)
Als er betere ideeën zijn gaan we dat doen natuurlijk.
Ik wacht nog even met het maken van een sticky topic zodat evt opmerking kunnen worden meegenomen.
Laat ik zeggen na het weekend zal ik een TT register sticky topic maken
Op de TT meeting in het tack2aero museum ben ik ook van plan om met m'n 96 te komen, maar inderdaad wel als het weer het enigszins toelaat
Ben dat zelf ook, misschien nog wel meer, heb al 4 maanden een shortnose!
@thales
Heb ik gedaan en het voorstel is een "Sticky topic" te maken zodat het altijd boven aan staat.
Dat is een goede eerste stap.
Ik kan daar een xcel sheet oid in bijhouden voor iedereen zichtbaar met: type, MY, forum naam en kenteken
In een niet zichtbaar deel evt adressen (email, enz) zodat het makkelijk is een onderlinge mailing te versturen.
Dit deel kan evt aan alle geregistreerden beschikbaar gemaakt worden nadat er inschrijving is.
Die kan dan via een PB of mijn email adres (Kan hiervoor ook wel een speciaal email adres aanmaken)
Als er betere ideeën zijn gaan we dat doen natuurlijk.
Ik wacht nog even met het maken van een sticky topic zodat evt opmerking kunnen worden meegenomen.
Laat ik zeggen na het weekend zal ik een TT register sticky topic maken
Op de TT meeting in het tack2aero museum ben ik ook van plan om met m'n 96 te komen, maar inderdaad wel als het weer het enigszins toelaat
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Waarom geen TT subforum? Ik heb nooit begrepen dat de modellen 99/90/900 opgesplitst zijn terwijl TT, V4 en Sonett onder het zelfde subforum worden ondergebrachtWIS schreef:... en het voorstel is een "Sticky topic"
-
Andrys Posthuma
- Geregistreerd lid
Een TT Subforum moet je denk ik mee uitkijken -> versnippering ligt op de loer.
Ik vrees dat we met een handvol actieve TT forumleden gauw uitgeouwehoerd zijn
Bovendien - motorisch is de V4 totaal anders. Maar voor de rest ook? (eerlijk is eerlijk - ik heb geen idee
)
Oh ja! Reisje naar Dalfsen lukt denk ik niet met de 93 - die is nog niet in de juiste staat van paraatheid. Maar ik kom wel met een ander oud hok
Ik vrees dat we met een handvol actieve TT forumleden gauw uitgeouwehoerd zijn
Bovendien - motorisch is de V4 totaal anders. Maar voor de rest ook? (eerlijk is eerlijk - ik heb geen idee
Oh ja! Reisje naar Dalfsen lukt denk ik niet met de 93 - die is nog niet in de juiste staat van paraatheid. Maar ik kom wel met een ander oud hok