Weer wat meer info: http://www.saabsunited.com/2013/03/wind ... g-9-5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog geen definitieve oplossing maar ik hoor uit andere hoeken dat er kennelijk iets op stapel staat dat ook HUD bezitters blij gaat maken.
Voorruit
-
tecks
- Geregistreerd lid
Re: Voorruit
Wat ik er uit lees is dat Saab Parts en St Gobain geen ordentelijke deal kunnen sluiten samen en dat ze dat over de rug van hun klanten uitvechten. Erg sneu. En Saabsunited zou saabsunited niet zijn als ze dat allemaal weer staan goed te praten. Het is gewoon schandelijk dat Saab parts geen juiste voorruit kan leveren voor deze auto's, tegen geen enkele prijs. Het argument dat het dat niet tegen een redelijke prijs kan is slap en is een slag in het gezicht van mensen die voor hun Saab in moeilijke tijden 50K of nog meer hebben neergeteld.
-
Retep
- Geregistreerd lid
Zo voel ik me ook.
Bij aankoop verwachtten we toch dat alles nog een tijd leverbaar zou zijn, zoals in feite verplicht. Niet dus.
Bij aankoop verwachtten we toch dat alles nog een tijd leverbaar zou zijn, zoals in feite verplicht. Niet dus.
-
millerman
- Donateur (3x)

Kan me voorstellen dat je liever keus hebt tussen een ontzettend dure ruit of geen ruit, dan helemaal geen keus en zonder ruit moet rijden.
-
Retep
- Geregistreerd lid
Klopt, maar als je alles leest komt het voor mij met de HUD neer op "geen correcte ruit"
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Ik ga het er toch eens op wagen: een zoektocht naar de laatste "all-in" voorruit voor mijn 9-5NG...Retep schreef:Klopt, maar als je alles leest komt het voor mij met de HUD neer op "geen correcte ruit"
** Ingrid **
SAAB 9-5 NG Aero Exklusiv T4