Volvobeurs: 15-16 okt, 10-17u

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Volvobeurs: 15-16 okt, 10-17u

Bericht door sb129h » za 15 okt, 2011 22:42

En als je hier dan alle banken van platlegt, wat kun je dan allemaal wel niet meenemen bij de IKEA :shock: :
Afbeelding

sb153b
Geregistreerd lid

Re: Volvobeurs

Bericht door sb153b » za 15 okt, 2011 23:02

edwardk schreef:wat let je? :roll:
Tsja je moet er natuurlijk wel een beetje voor open staan, je vind echt niet snel zo veel moois bij elkaar.
Ik waande me qua straatbeeld weer even helemaal in de early seventies (verder gaan mijn herinneringen niet terug) toen ik op het parkeerterrein rondliep. Eigenlijk heb ik dat nog niet vaak meegemaakt, slechts in veel kleinere omvang bij 2 Japannermeets, een Citoën HY meet, een kevertreffen en een aantal 2-taktritten rondom Hilvarenbeek. Nog niet bij Saab dus, zelfs niet in Zweden, te gemelleerd dan. Ik ben vooral auto en tweetakt liefhebber, in de fifties en sixties is mi het mooiste op voertuiggebied gemaakt. Niet zo gek dus dat Saab m'n nummer 1 is maar niet alleen, er is meer. En Zweeds is Zweeds!

@ Simon: zag het al aan je buitenfoto's, je bent kennelijk net voor ons uitgelopen', wij waren er ca. een kwartiertje later. Mogen ze van mij ook :wink:

Cornell

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Volvobeurs: 15-16 okt, 10-17u

Bericht door turbopilot » za 15 okt, 2011 23:36

ziet er goed uit, maar als ik dit zo zie is een saab exclusiever?

samen een beurs ja, maar gezien het aantal geen 50-50 basis

Plaats reactie