Éénmaal, andermaal... Als ik vanavond geen gegadigde heb mail ik het hotel om te cancellenNiels83 schreef:belangrijk voor iemand die nog een hotelkamer zoekt:
Heren, door een afzegging heb ik nog een reservering voor een éénpersoonskamer in BEST WESTERN HOTEL TROLLHÄTTAN. Dus als je niet op de camping wilt, of je bent op zoek naar een hotelkamer en kunt die niet meer vinden, stuur mij een PB. Dan geef ik jou het reserveringsnummer en geef aan mijn contactpersoon bij het Best Western hotel aan dan de reservering een andere naam krijgt. Ik houd de kamer tot eind van de week vast, als er dan geen gegadigde is, cancel ik de reservering.
SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
Niels83
- Donateur (3x)

Re: SAABfestival 5 t/m 7 juni 2015
-
Fokko1
- Donateur

Zojuist de overtocht geboekt!!!
donderdag 4 juni 18.45u > Kiel - Göteborg
zondag 7 juni 18.45u > Göteborg - Kiel
donderdag 4 juni 18.45u > Kiel - Göteborg
zondag 7 juni 18.45u > Göteborg - Kiel
-
shearwater
- In memoriam †
Nou, dan zitten we in hetzelfde schuitje. 
-
Niels83
- Donateur (3x)

Wij maken de heenreis op 3 juni (4 juni aankomen). Ik twijfel nog over met de boot teruggaan op 7 juni 18:45. Want dan mis je net het einde van het festival...
Maar ja, andere optie is rijden en in Denemarken een hotelletje nemen. Moeilijk.
Vanwege geen animo heb ik bovenstaande reservering net gecancelt.Niels83 schreef:Heren, door een afzegging heb ik nog een reservering voor een éénpersoonskamer in BEST WESTERN HOTEL TROLLHÄTTAN.
-
Martin1959
- Geregistreerd lid
Hoop dat het mij ook gaat lukken,net gebeld of ik vrij kan krijgen
Hoor het vanmiddag.

4-6 Kiel-Gøteborg
7-6 Gøteborg
Hoor het vanmiddag.
4-6 Kiel-Gøteborg
7-6 Gøteborg
-
egberts
- Donateur (7x)

boot is geboekt.....03 juni vanuit Kiel, 07 weer terug vanuit Goteborg!
-
joep97
- Donateur

Wij rijden wo 03-06 naar Fredrikshavn en dan hebben we daar een overnachting in een spotgoedkoop huisje. De volgende morgen hebben we de boot naar Göteborg en we gaan ook pas ma 08-06 in de morgen weer terug. Wij willen niks missen! 
-
Christiaan94
- Donateur

En onder "wij" vallen ook Reier en ik. Youngsters represent!
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er verder nog met oude Saabs gaan. Ik en Reier gaan met m'n gammele 90. Wie o wie nog meer met de oude meuk?
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er verder nog met oude Saabs gaan. Ik en Reier gaan met m'n gammele 90. Wie o wie nog meer met de oude meuk?
-
Niels83
- Donateur (3x)

Ik twijfel nog tussen de 900 classic en de 9³... Grootste kanshebber is de 9³, maar hangt van het weer af. Als het net als de vorige keer weer 30°c is ga ik de cabrio niet achterlaten natuurlijk 
-
egberts
- Donateur (7x)

mooi ritje voor de 900 cabrio.....dak open....zonnebrand meenemen 
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Wij zijn te herkennen aan een (huur) T*y*t* Auris Hybrid... met Team Yke stickersChristiaan94 schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd wie er verder nog met oude Saabs gaan.
Over precies twee weken zitten we op een terras ergens in Göteborg. Mini-meet iemand? egberts misschien?
Het programma: http://saabcarmuseum.se/en/events/saab-festival-2015/
-
Niels83
- Donateur (3x)

Wij ookTenfour schreef:Over precies twee weken zitten we op een terras ergens in Göteborg. Mini-meet iemand? egberts misschien?
-
LaurensPJ
- Geregistreerd lid
Net als 2 jaar geleden, opnieuw met de classic 900 die kant op!Christiaan94 schreef:Wie o wie nog meer met de oude meuk?
-
egberts
- Donateur (7x)

Terras: Check.....geen idee hoe laat de boot afmeert in Gotheborg...ergens in de ochtend....ik ga misschien nog op de koffie bij vrienden in de buurt en dan nog een stukje naar het terrasTenfour schreef:Wij zijn te herkennen aan een (huur) T*y*t* Auris Hybrid... met Team Yke stickersChristiaan94 schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd wie er verder nog met oude Saabs gaan.![]()
Over precies twee weken zitten we op een terras ergens in Göteborg. Mini-meet iemand? egberts misschien?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid