Echt wel! Ik kom hobbymatig (aut's en andere) nog al eens op Engelse forums. Laten we zeggen dat de druiven zuur zijn. Her duurde tot 11 uur voordat iemand iets postte, maar even aanstipte dat het 'dankzij die beweegbaren neus (niet geconstateeerd door de FIA en de remmen a.h begin v.h. jaar was). Ik heb maar geantwoord dat dit mooi opweegt tegen de flexibele wings, de skidboard beschermers en -mogelijk- water in de banden. Opvallend dat McLaren niet meer 'van voren' zit sinds daarover rumoer was.
Dat was even na 11 uur. Niemand reageerde daarna. Dat was wel anders toen Norris de fout maakte buiten de baan te gaan en MV de kwade pief was, alleen maar omdat hij de reglementen goed kent.
Max Verstappen
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Max Verstappen
Zelfs Zack Brown was voor 1 keer sportief.... . maar in welke sport doe je zo raar tegen je tegenstander. Het siert je toch alleen
maar wanneer je sportief met opgeheven hoofd je verlies neemt? Dat aandeelhouders en sponsors hun naam verbinden aan dit
gedrag verbaast me nog het meest. Wolf had dezelfde ziekte onder de leden.
En aan Max is niets te merken: die maakt gewoon amper fouten ondanks alles wat er rondom hem en red bull gaande was.
Die regenrace zette iedereen ff op zijn plek: zijn auto maakte geen enkel slippend beweginkje een race lang.... .
Hoe?
Terechte winnaar met afstand
maar wanneer je sportief met opgeheven hoofd je verlies neemt? Dat aandeelhouders en sponsors hun naam verbinden aan dit
gedrag verbaast me nog het meest. Wolf had dezelfde ziekte onder de leden.
En aan Max is niets te merken: die maakt gewoon amper fouten ondanks alles wat er rondom hem en red bull gaande was.
Die regenrace zette iedereen ff op zijn plek: zijn auto maakte geen enkel slippend beweginkje een race lang.... .
Hoe?
Terechte winnaar met afstand
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Max Verstappen
Het was dit jaar wel een bijzonder geweldig jaar.
Eigenlijk wel leuk dat het iets meer onvoorspelbaar was.
Ben wel benieuwd naar volgend jaar, nog iets van 80 dagen wachten
Eigenlijk wel leuk dat het iets meer onvoorspelbaar was.
Ben wel benieuwd naar volgend jaar, nog iets van 80 dagen wachten