Favoriete kleur 900 classic cabrio!
-
Arnold SB
- Geregistreerd lid
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Als we er maar een hebben!
De mijne is zwart, met beige leer en zwart dak.
Plain rondom en shining like a star.
Anekdote en waar gebeurd dit jaar: mijn broer werd gebeld door een vriend die afgelopen zomer zou trouwen. Mij nbroer dacht: die vraagt of ie zijn Saab cabrio 1995 V6 mocht lenen voor de trouwdag. Bleek dat ie het telefoonnummer van mij wilde hebben!
Ik heb nl een Saab cabrio FPT T16 uit 1989. Die jongen heeft smaak! Ik plaag mijn broer altijd dat hij eigenlijk gewoon in een open Opel Vectra rondrijdt..... Zogauw ik eindelijk weet hoe ik foto's moet inladen dan zal ik wat plaatsen van mijn auto. Weet iemand anders voor mij de link naar de meest handige uitleg op het forum om dat te regelen? Ik kan het niet terugvinden.
groet Arnold
Als we er maar een hebben!
De mijne is zwart, met beige leer en zwart dak.
Plain rondom en shining like a star.
Anekdote en waar gebeurd dit jaar: mijn broer werd gebeld door een vriend die afgelopen zomer zou trouwen. Mij nbroer dacht: die vraagt of ie zijn Saab cabrio 1995 V6 mocht lenen voor de trouwdag. Bleek dat ie het telefoonnummer van mij wilde hebben!
groet Arnold
-
fritjof
- Geregistreerd lid
-
pingpong
- Geregistreerd lid
mooiste kleur Cabrio
ben zelf hard op zoek naar een mooie Classic, en vind inmiddels wit met donker rood leer erg mooi, verder vandaag een scarebe groene met tan interior en met een tan zo mooi, azuur blauw/tan/tan ook geweldig, verder een classic liever zonder al behang met plastic spoilers, sorry maar dat is persoonlijk, geen black (niet cool) voor een convertible maar wel op een sedan.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
fritjof
- Geregistreerd lid
Mica aubergine gisteren bij Haaima zien staan, is wel een bijzondere kleur. Volgens de eigenaar alleen in Belgie verkocht. En wat vinden jullie van deze fraaie rode? http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=137270282
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Jaaaaaaa, zo hoort een classic cabrio te zijn. In die kleuren, helemaal goed. Wel de velgen two-tone laten spuiten, verder niets meer aan doenfritjof schreef:En wat vinden jullie van deze fraaie rode? http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=137270282
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Grappig, drie jaar later heb ik er een.taaffert schreef:Mooie combinaties komen voorbij!!
Mijn favo top drie:
[ 1 ] Scarabee groen met beige kap en beige lederen interieur. Houten Nardi-stuur en houten dashboard, met houtstrips in de deur.
[ 2 ] Platana grijs met zwarte kap en grijs lederen interieur. Uiteraard een houten nardi stuur en dit dashboard en houtstrips. Two tone 16 inch velgen eronder
[ 3 ] Zwart met rood lederen interieur,zwart dashboard máár met Nardi stuur.
Maar niet in de door mij toen gewenste kleurcombi. Moet zeggen, zo slecht is zwart met zwarte kap, two tones geschoepte aero velgen, met pamir lederen bekleding en een houten dash niet