Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
GRIFFIN
Geregistreerd lid

Re: Worldwide Meetings 14 & 15 januari - INFO

Bericht door GRIFFIN » di 27 dec, 2011 18:05

Goed bezig Nic & co !!!

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » di 27 dec, 2011 19:26

ff snel berichtje vanuit Oostenrijk.

Gaat lekker mannen & vrouwen.
Wat hebben we weer over ons afgeroepen.

Thx to Roger en Nic voor het bewaken van HQ tijdens mijn afwezigheid.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 27 dec, 2011 20:09

Goed werk! En er wordt nog harder gewerkt buiten wat we hier op het forum zien!

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 27 dec, 2011 20:27

Margreet schreef:Facebook: WeAreSaab
Twitter: @OutsideSaab

Spread the word!
En vergeet ook vooral de http://www.outside-saab.com" onclick="window.open(this.href);return false; website niet, daar gebeurt het!

Nine
Geregistreerd lid

Bericht door Nine » di 27 dec, 2011 23:00

Bij deze alvast mijn complimenten aan de organisatie :applause: :headbang2: :bluethumb: !!!

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » di 27 dec, 2011 23:58

SCN Nieuwsbrief is uit, voor degenen die hem niet digitaal krijgen:

We are many, we are SAAB” - Massale steunbetuigingen wereldwijd aan Saab op 14 en 15 januari
25 December 2011

In reactie op het faillissement van Saab is een groep Saabliefhebbers vorige week met een initiatief gestart om in het weekend van 14 en 15 januari wereldwijd steun te betuigen aan het merk en de voormalige werknemers. Een positief signaal om te laten zien dat het bedrijf Saab zich weliswaar in zeer zwaar weer bevindt, maar het merk nog springlevend is!

3 jaar geleden wilde General Motors (GM), de toenmalige eigenaar van Saab, het merk opheffen. Eind 2009 had 1 man een idee, hij wilde zijn steun voor Saab laten zien. Hij meldde dit op het Saabforum (http://www.saabforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, een Nederlandstalige site voor saabliefhebbers) en het eerste “Saab Support Convoy” was al snel een feit. Via SaabsUnited (http://www.saabsunited.com" onclick="window.open(this.href);return false;, een Engelstalige site met Saabnieuws en -blogs) werd het idee verder verspreid, met een kettingreactie tot gevolg! Op 17 Januari 2010 reden in Nederland ongeveer 900 Saabs naar een groot parkeerterrein bij Muiden, in Zweden kwamen maar liefst 2500 auto’s bij elkaar. Uiteindelijk werden er wereldwijd zo’n 60 konvooien georganiseerd en de media-aandacht was gigantisch. Al deze mensen die het merk een warm hart toedragen hadden Saab met een sterk positief signaal weer op de kaart gezet.

De rest is geschiedenis, Saab werd overgenomen door Spyker en er was hoop op een zonnige toekomst. Helaas verliep het allemaal anders, wegens gebrek aan middelen moest de reorganisatie gestopt worden en op 19 december 2011 werd het faillissement van Saab aangevraagd. Dit nieuws kwam hard aan bij de grote groep Saabliefhebbers, maar vooral bij de duizenden mensen die direct en indirect van Saab afhankelijk zijn.
Om die mensen in deze moeilijke tijden een steuntje in de rug te geven willen wij in navolging van de konvooien opnieuw een groots evenement organiseren. Niet met een konvooi, dat was een uniek evenement, maar met wereldwijde bijeenkomsten. Door zoveel mogelijk liefhebbers bij elkaar te brengen willen we de wereld laten zien dat het bedrijf Saab dan misschien wel failliet is, maar het merk Saab nog springlevend. Een positief signaal richting de partijen die Saab kunnen helpen om een doorstart te maken, omdat het merk een overlevingskans verdient.

Onder de leuze “We are many, we are SAAB” roepen we zoveel mogelijk Saabliefhebbers wereldwijd op om in het weekend van 14 en 15 januari 2012 bij elkaar te komen. Op dit moment worden er al 38 evenementen georganiseerd in 26 landen en dat aantal groeit met de dag. Via de website http://www.outside-saab.com" onclick="window.open(this.href);return false; en twitter http://www.twitter.com/OutsideSaab" onclick="window.open(this.href);return false; zijn de laatste ontwikkelingen te volgen. Ook via facebook via WeAreSaab wordt gecommuniceerd!

Het Nederlandse evenement zal op 15 januari 2012 worden georganiseerd. Meer informatie zal zo snel mogelijk worden bekendgemaakt.
Zodra het inschrijfformulier klaar is wordt u geinformeerd.
We are many, we are Saab! http://www.outside-saab.com" onclick="window.open(this.href);return false; is een internationaal samenwerkingsverband tussen SaabsUnited, Saabforum.nl en SaabClub Nederland.

Goed, en nu eens offline (voordat de hoeveelheid tiepvauten door vermoeidheid echt lachwekkend wordt), de evenementen en landen vliegen ons laag om de oren. Kijk op http://www.outside-saab.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor regelmatige updates van de landen alwaar dit geweld aan het losbarsten is.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 28 dec, 2011 0:32

Whoops, tiepvauten? Ik weet niet waar je het over hebt Nic :wink:

Voor een ieder die staat te popelen om zich in te schrijven... morgenavond worden knopen gelegd en vrijdagavond worden knopen doorgehakt. Oudjaarsdag hopen wij als Nederlandse organisatie een locatie te kunnen presenteren, die zal voldoen aan ieders verwachtingen (hoezo de lat hoog leggen).

Ook hier op tijd naar bed, er wachten nog drukkere dagen.

Mvrgr,

Roger

CELESTE
Geregistreerd lid

Bericht door CELESTE » wo 28 dec, 2011 11:37

doe zeker mee! kom van Dilsen Limburg Belgie! als er samen kan gereden worden van deze kant uit doe ik mee!

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » wo 28 dec, 2011 12:24

Turbothom schreef:Allemaal een Cirrus wit lintje aan de antenne :wink:

Ik heb geen externe antenne :oops:

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » wo 28 dec, 2011 13:04

Wel waar, die zit in je ruit :D Oh... niet goed gelezen.. "externe" over het hoofd gezien....

Nog weer zo'n zinloze post van mij.... :-P+ Doe je ém aan je dakrail :D

flojo
Geregistreerd lid

Bericht door flojo » wo 28 dec, 2011 14:20

Wat een spanning, al lezende slaat het Saab virus weer zo op mij over....
Bewonderenswaardig zoveel daadkracht- en dat aan het eind van zo´n bewogen jaar. :bow:

Ik houd weekend 14-15 maar even vrij...

hart onder de riem van organisatie!

Fred

karl
Geregistreerd lid

Worldwide Meetings 14 & 15 januari - INFO

Bericht door karl » wo 28 dec, 2011 14:41

Ik hoop dat ik er ook bij kan zijn. 93 ss aero

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 28 dec, 2011 17:20

OutsideSaab marketing tool regio Den Haag:

Afbeelding

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » wo 28 dec, 2011 20:34

Zoiets hebben we in meer regio's nodig.

;)

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » wo 28 dec, 2011 20:43

Lekker vrolijk hoor, blijft een leuke 96.
Stickers helaas nog niet binnen (donderdag besteld en vrijdag betaald).

Plaats reactie