Saabmeeting Amsterdam

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » zo 29 jan, 2006 23:54

swaab900 schreef:Heb mijn auto gekocht zonder onderhoudsboekjes. Die lagen volgens de dealer bij de vorige eigenaar en die zou ze opsturen. Zo een soort verhaal. Maar inmiddels ruim een maand later en nog noppes. Dus ik was nieuwsgierig of ik hard genaaid was of dat het wel meeviel. Had gehoopt dat er meer 9-3 tjes zouden zijn om eens te vergelijken. Toen maar de brutaliteit opgevat om naar het oordeel van een professioneel ervaringsdeskundige te vragen.
probeer eens op 93-900NG. in Kaap kot was het wat te koud om te naaien.. :?

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 29 jan, 2006 23:58

swaab900 schreef:Ha Manic, ik zie op je site dat je heel netjes om mijn Opel Astra 9-3 heen hebt gefotografeerd. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Erg machtig om al die automobieltjes op een rijtje te zien staan. Hulde voor de Friezen en andere van-ver-komers. Leuk jullie allemaal te ontmoeten! En Injectie, heel veel dank en sorry voor mijn onbeleefde verzoek. Groeten, Amir
Niks persoonlijks hoor Amir, maar ik vond het rijtje 900 classics nu juist zo mooi (en uiteraard op de achtergrond de 99 en 90 niet te vergeten :wink: )

jelger
Geregistreerd lid

Re: re

Bericht door jelger » ma 30 jan, 2006 0:02

edwardkommeren schreef:De opkomst was nou niet echt heel groots maar ondanks het weer toch behoorlijk,
.T'was jammer dat het binnen zo druk was. De volgende keer zal het ongetwijfelt beter weer zijn verder in het jaar.
mmm.. als de opkomst niet zo groot was haden we niet zo veel ruimte nodig gehad 8)

ik vond de opkomst groter dan ik had gedacht - maar had de laatste stand van de lijst niet gezien.

het was gezellie. en voor de eigenaar van een T8 (die er niet was trouwens) heeft er een nuttig gesprek plaats gevonden 8)

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » ma 30 jan, 2006 0:17

mmm.. als de opkomst niet zo groot was haden we niet zo veel ruimte nodig gehad 8)
Ja zo kun je het ook zien ! De beschikbare ruimte was te klein voor de opkomst, da's zondermeer een feit.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: re

Bericht door Wouter » ma 30 jan, 2006 0:18

jelger schreef:en voor de eigenaar van een T8 (die er niet was trouwens) heeft er een nuttig gesprek plaats gevonden 8)
Klopt.. deze eigenaar stond met zijn kersverse Saab als stempelpost bij een rit van de Mini Seven Club. Als zijn Saab straks goed is (en met apk) zal ik hem eens op een meeting afsturen. Kan nog leuk worden als hij aan Saabs gaat sleutelen.. hij bouwt nu een Honda CRX blok in een mini! :shock:

swaab900
Geregistreerd lid

Bericht door swaab900 » ma 30 jan, 2006 0:19

Manic schreef:
swaab900 schreef:Ha Manic, ik zie op je site dat je heel netjes om mijn Opel Astra 9-3 heen hebt gefotografeerd. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Erg machtig om al die automobieltjes op een rijtje te zien staan. Hulde voor de Friezen en andere van-ver-komers. Leuk jullie allemaal te ontmoeten! En Injectie, heel veel dank en sorry voor mijn onbeleefde verzoek. Groeten, Amir
Niks persoonlijks hoor Amir, maar ik vond het rijtje 900 classics nu juist zo mooi (en uiteraard op de achtergrond de 99 en 90 niet te vergeten :wink: )
Ik heb het ook niet persoonlijk opgevat, en als ik er niet zo vroeg had gestaan had ik hem ook gewoon op gepaste afstand geparkeerd. Ik heb het al eerder op het forum gezegd: als ik er het geld voor had zou ik ook een classic rijden. Tot volgende keer allemaal.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » ma 30 jan, 2006 0:46

Wat een toffe foto van een rijtje Saabs!!!! :applause: :bluethumb:

En de temperatuur was toch erg zweeds? :wink:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 30 jan, 2006 0:55

paul99gl83 schreef:Wat een toffe foto van een rijtje Saabs!!!! :applause: :bluethumb:

En de temperatuur was toch erg zweeds? :wink:
Dat kan je wel zeggen, zweedser kan het niet, want het waaide nauwelijks en dat doet het in zweden vaak ook niet met zulk weer; kortom we waren tevreden. :coldsnow:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 30 jan, 2006 1:41

DaVinz schreef:vette foto:
Afbeelding

teering mooi :!: ...................................nee heb vandaag fijn gewerkt :!:

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » ma 30 jan, 2006 10:54

Jamerrrr dat ik er niet bij was. Het was inderdaad supertoer weer.
En met dit weer kan je natuurlijk lekker open cruisah. Graag snel weer een volgende keer :D :D :D .

Tot dan,

PP

P.S. wel jammer van de pekel overal :evil:

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 30 jan, 2006 12:45

DDJ schreef:
Wouter schreef:
4000365 schreef:bedankt voor het organiseren!
Idem. Het was gewoon een prima locatie. Dit soort initiatieven mogen wat mij betreft dus nog vaker voorbij komen.

Maar nu het toch over de Grote Organisator gaat, heb ik DDJ nou overgeslagen of was hij er echt niet? In ieder geval, DDJ bedankt! :bluethumb:
Ik was er wel heur! 8) Jij was gewoon te druk met autootjes kijken :lol:
Da's waar. Ik voelde me als een uitgelaten kind op de kinderboerderij! :D

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 30 jan, 2006 12:54

Wouter schreef:
4000365 schreef:bedankt voor het organiseren!
Idem. Het was gewoon een prima locatie. Dit soort initiatieven mogen wat mij betreft dus nog vaker voorbij komen.

Maar nu het toch over de Grote Organisator gaat, heb ik DDJ nou overgeslagen of was hij er echt niet? In ieder geval, DDJ bedankt! :bluethumb:
Ik was er wel heur! 8) Jij was gewoon te druk met autootjes kijken :lol:

Da's waar. Ik voelde me als een uitgelaten kind op de kinderboerderij! :D
Waar je een volwassen kerel al niet een plezier mee kan doen en bezig kan houden,je hebt geen kind aan ze. :wink: en ik ben er ook èèn van hoor !

Plaats reactie