saab 9-5 Trollspeed, the story continues...
-
jarno93
- Geregistreerd lid
Re: saab 9-5 Trollspeed, the story continues...
ff kloten, maar dan heb je hem ook in de handen. nu nog een nieuwe scoren.
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
heb je geen turbo meter? Was dit oorspronkelijk een lpt?
Mooi klusje, originele turbo meter inbouwen, dan is ie wel "af"
Mooi klusje, originele turbo meter inbouwen, dan is ie wel "af"
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
Ja het was(!) een 2.0t (150Pk) nu een beest van +/- 300Pk 2.0T dus geen turbodruk meter in het dashboard maar wel aan de A-stijl
Ja, kom er maar in Jarno (foto!)...Hier heb ik er zelf nog één...is niet zo goed te zien.

EJ
Ja, kom er maar in Jarno (foto!)...Hier heb ik er zelf nog één...is niet zo goed te zien.

EJ
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
aha dacht al
maar zie nu ook dat je niet zoals bij een 900 / 9000 alleen het deel van de turbo meter kan vervangen maar dat je dan de hele unit moet doen...
-
jarno93
- Geregistreerd lid
Wat moet je met een originele turbometer:), druk past er toch niet op!
-
millerman
- Donateur (3x)

Dan zal ik die illusie maar wegnemen: bij de T7-motoren is de turbometer in te stellen op luchtmassa.
-
jarno93
- Geregistreerd lid
aangezien feest van 9000 anni niet doorgaat, vanwege een franse malloot, heb ik voor het trolletje water methanolinjectie besteld. ik zal een foto verslag gaan maken als ik het ga inbouwen.
-
jarno93
- Geregistreerd lid
en de nieuwe startmotor zit er onder.
-
bennie
- Geregistreerd lid
vr 10 sep, 2010 21:20
ff kloten, maar dan heb je hem ook in de handen. nu nog een nieuwe scoren
Pfff,,,...3 dagen over gedaan!? Moet normaal toch wel lukken in 3 uurtjes toch??ma 13 sep, 2010 21:11
en de nieuwe startmotor zit
-
jarno93
- Geregistreerd lid
Dat klopt. 2 uur om precies te zijn. Moest alleen wachten op nieuwe startmotor.
-
jarno93
- Geregistreerd lid
pff 3 jonge kinderen (3mnd, 2 en 3 jaar), drukke baan (gelukkig net vakantie gehad en dus tijd) zorgen ervoor dat bepaalde zaken erg traag gaan. dit wou ik jullie niet onthouden: steun gemaakt voor watermethanolinjectie. 3 mm plaatstaal gebogen, dan rvs plaatjes met randje omgebogen zodat het niet in reservoir snijdt, zelfborgende moertjes, geduld en voila. tevens contramoer voor nozzle gemaakt door een rvs moer in 2-en te zagen, zodat ie nu erg plat is.
waterreservoir en pomp passen op deze manier in de ruimte voor de accu. aan de achterkant van het reservoir (niet te zien op de foto) is er een haakse hoek gemaakt die straks aan de accugrondplaat bevestigd gaat worden. staat erg goed. rest nog ergens de tijd om de boel aan te sluiten....

waterreservoir en pomp passen op deze manier in de ruimte voor de accu. aan de achterkant van het reservoir (niet te zien op de foto) is er een haakse hoek gemaakt die straks aan de accugrondplaat bevestigd gaat worden. staat erg goed. rest nog ergens de tijd om de boel aan te sluiten....

-
shoppy
- Geregistreerd lid
Netjes gemaakt.
Nu nog even erin.
Nu nog even erin.
-
jarno93
- Geregistreerd lid
ff een updateje. nieuwe mistlamp li voor geplaatst. en alarm gemaakt via een setje van Simon uit de UK. setje winterbanden op 17" aero velgen. nieuwe xenon moet nog geplaatst worden.