Show hier je Cabrio..........!
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Re: Show hier je Cabrio..........!
Classics heben geen geventileerde zetels, gelukkig.
-
Viggen2000
- Geregistreerd lid
Re: Hier wat plaatsjes van de Viggen cabrio uit 2000
Zou toch best leuk zijn om wat reacties te krijgen ...Viggen2000 schreef:http://picasaweb.google.nl/Arjan1966Pic ... directlink
Helaas krijg ik de foto's niet zichtbaar in het bericht zelf.
-
Melle
- Geregistreerd lid
Iets duidelijker, de auto verdient dat denk ik

-
yazzdian
- Geregistreerd lid
Gelijk heb je, vandaar dat ik de foto's voor jouw erop heb gezet, zoiets zet je niet weg in een linkje.... 
-
yazzdian
- Geregistreerd lid
Nu zelfs twee keer. Melle vind Caab wel heel mooi 
-
Melle
- Geregistreerd lid
De vorige caab van Viggen2000 is mooier

Is nu van mijn vader.

Is nu van mijn vader.
-
Viggen2000
- Geregistreerd lid
Wel objectief blijven Melle ...
Saab moet snel een nieuwe Viggen op de markt brengen ... De 9-3 Viggen is in mijn ogen echt de meest sexy Saab ooit.
Saab moet snel een nieuwe Viggen op de markt brengen ... De 9-3 Viggen is in mijn ogen echt de meest sexy Saab ooit.
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
en ook weer te koop - of niet /meer?Melle schreef:Is nu van mijn vader.
-
Melle
- Geregistreerd lid
idd nog steeds te koop, maar heeft geen haast
-
N2024
- Geregistreerd lid

-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Fraaie auto - hoort dat dak zo strak gespannen over die (2) bogen boven de achterste zijruiten, vooral die tweede, iets voorbij het midden? Ben geen kenner van dit model maar het valt op. Hoe ziet het eruit met het dak eraf - het weer is er mooi genoeg voor 
-
shearwater
- In memoriam †
Wunderbar! En dat op de vooralsnog de heetste dag van het ja. Dak er af en rijden maar! Gefeliciteerd! 
-
shearwater
- In memoriam †
Absoluut! De mooiste qua kleur en uitvoering van dit model! Zoo jammer dat die kleur niet meer geleverd wordt.Melle schreef:Iets duidelijker, de auto verdient dat denk ik
![]()
-
N2024
- Geregistreerd lid
Bedankt Shearwater. Ik heb even een dakloze foto voor je gemaakt.shearwater schreef:Wunderbar! En dat op de vooralsnog de heetste dag van het ja. Dak er af en rijden maar! Gefeliciteerd!

-
N2024
- Geregistreerd lid
Volgens mij hoort het dak inderdaad zo strak gespannen. Ik zal even zoeken naar foto`s van mijn vorige caabje om het te vergelijken.900 SE C schreef:Fraaie auto - hoort dat dak zo strak gespannen over die (2) bogen boven de achterste zijruiten, vooral die tweede, iets voorbij het midden? Ben geen kenner van dit model maar het valt op. Hoe ziet het eruit met het dak eraf - het weer is er mooi genoeg voor
En dan speciaal voor 900 SE C ook nog een foto zonder dak!