demontagedag Saab 900i16 LPG, 900T16 en 99GL
-
Thom
- Donateur

Re: demontagedag Saab 900i16 LPG, 900T16 en 99GL
enne, ik vroeg mij af of nog iemand de gril van de 99 had meegenomen?
-
weide55
- Geregistreerd lid
De geestelijk vader en naamgenoot van Ruurd meld zich even.Thom schreef:ik had van tevoren ingecalculeerd dat de meesten eerder weg zouden gaan ivm voetbal. Daardoor niet alles afgekregen, maar toch is er aardig wat gesleuteld. De motorruimte van de 99 is aardig kaal en een 900 is op de Solstad. Moet nog wel wat vanaf voordat hij naar het oud ijzer gaat. Ik plan binnenkort een vervolg voor het restant.
En wat de broodjes betreft ... als er hier iets over is dan is er altijd nog Ruurd met aanhang .... (voorop de Saab)
Jullie moeten Ruurd niet teveel verwennen anders gaat hij naast zijn sporen lopen
Ps. Zo te zien heeft hij ook al een paar broodjes achter de snavel zitten
-
Thom
- Donateur

de Solstad zakt door van achteren, gelukkig dat er geen motor meer in zit
-
Roest
- Geregistreerd lid
haha de papzak!
Ik zie net tussen mijn gereedschap een blauwe Torx-schroevendraaier zitten van het merk Gedore
Deze is niet van mij, die zal ik per ongeluk mee hebben genomen.
Wie o wie?
Ik zie net tussen mijn gereedschap een blauwe Torx-schroevendraaier zitten van het merk Gedore
Deze is niet van mij, die zal ik per ongeluk mee hebben genomen.
Wie o wie?
-
Thom
- Donateur

ja die was ik al kwijt, super!
Weet iemand waar de gril van de 99 gebleven is? Ik zag dat hij netjes gedemonteerd naast de witte Saab gelegd was, heb hem later op de dag niet meer gezien.
Komende zaterdag wilde ik een vervolg geven voor het restant - is daar belangstelling voor?
Weet iemand waar de gril van de 99 gebleven is? Ik zag dat hij netjes gedemonteerd naast de witte Saab gelegd was, heb hem later op de dag niet meer gezien.
Komende zaterdag wilde ik een vervolg geven voor het restant - is daar belangstelling voor?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Wat houdt het restant in?
-
Thom
- Donateur

1 x 99 waarvan de motor eruit is, rest vrijwel nog intact op een deur en een achterlicht na
1 x 900T16 waar de motor nog in zit, veel andere dingen zijn er al uit
en eventueel 1 x 900 2.1-16 met schade, waarvan het interieur er uit is. Al met al nog best wel wat!
1 x 900T16 waar de motor nog in zit, veel andere dingen zijn er al uit
en eventueel 1 x 900 2.1-16 met schade, waarvan het interieur er uit is. Al met al nog best wel wat!
-
LaurensT
- Geregistreerd lid
Ik had je op de dag zelf nog de gril gevraagd, die heb ik mee. Kan je nog een lijstje met een bakbenodigdheden sturen, en je betaalgegevens?
Bedankt!
Bedankt!
-
Roest
- Geregistreerd lid
Dan kom ik ook wel even langs, neem ik gelijk de torx unit mee en kan ik mooi het restant van de Apc eruit peuteren.
En het goede raammechaniek meenemen

En het goede raammechaniek meenemen
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
jammer, zaterdag aanstaande kan ik helaas niet 
-
Thom
- Donateur

het zal een klein comite worden, heb het niet zo groots georganiseerd als de vorige keer maar een ieder is welkom morgen (vanaf 09.30 uur). Einde max. 15.00 uur! Het weer wordt goed!
-
Thom
- Donateur

en het vervolg is .... zie viewtopic.php?f=52&t=89503" onclick="window.open(this.href);return false;