spijkerman gezien gisteren?
-
verde900
- Donateur

spijkerman gezien gisteren?
Iemand Spijkerman gezien gisteren?
Ik ben begonnen (heb voor de gelegenheid zelfs Talpa geprogrammeerd) maar ben afgehaakt... wat een reclameblokken, dat is meer reclametijd dan ik aankan, zonde.... hij was toch altijd wel leuk.. maar Spijkerman en Talpa is (imho) geen goeie combinatie
Ik ben begonnen (heb voor de gelegenheid zelfs Talpa geprogrammeerd) maar ben afgehaakt... wat een reclameblokken, dat is meer reclametijd dan ik aankan, zonde.... hij was toch altijd wel leuk.. maar Spijkerman en Talpa is (imho) geen goeie combinatie
-
nacra 93
- Donateur

Re: spijkerman gezien gisteren?
verde900 schreef:Iemand Spijkerman gezien gisteren?
nee hij is [als zo velen ]afgezakt in het moeras dat commercieel heet
en nu moet hij zijn kunstje doen op de wallen hebben ze er een andere naam voor nou niet te moralisties worden
-
verde900
- Donateur

Heb Talpa weer gewoon afgevoerd van mn voorkeuzenders, hoopte even op een goed programma, helaas....nacra 93 schreef:nee hij is [als zo velen ]afgezakt in het moeras dat commercieel heetverde900 schreef:Iemand Spijkerman gezien gisteren?
en nu moet hij zijn kunstje doen op de wallen hebben ze er een andere naam voor nou niet te moralisties worden
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Manic
- Lid van verdienste
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
nacra 93
- Donateur

verde900 schreef:Heb Talpa weer gewoon afgevoerd van mn voorkeuzenders, hoopte even op een goed programma, helaas....nacra 93 schreef:nee hij is [als zo velen ]afgezakt in het moeras dat commercieel heetverde900 schreef:Iemand Spijkerman gezien gisteren?
manic schreef: heb dat hele talpa niet op mijn televisie ingesteld. Trekt me totaal niet, ben geen voetballiefhebber en aan nog een commerciële zender zonder inhoud heb ik ook geen behoefte, het huidige pakket voldoet prima. Ik heb het bij mijn ouders wel eens gezien.... 1,5 uur onzin en reclame... laat maar.
strak plan gewoon er af halen
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Ja, ik ben altijd wel in voor iets nieuws, en misschien door mijn leeftijd zeker nieuwsgierig. Maar na een paar keer naar Talpa gezappt te hebben, ben ik nog nooit een leuk programma tegen gekomen. Nu denk ik er eigenlijk niet eens meer aan Talpa te checken.
Mijn vader kijkt regelmatig met grote tegenzin sport op Talpa, hij is een echte voetbalfan, eerst komen alle onbelangrijke wedstrijden, zodat je blijft kijken tot de echte wedstrijden komen, 10x reclame, 1,5 uur later kom je bij Ajax-PSV.
Mijn vader kijkt regelmatig met grote tegenzin sport op Talpa, hij is een echte voetbalfan, eerst komen alle onbelangrijke wedstrijden, zodat je blijft kijken tot de echte wedstrijden komen, 10x reclame, 1,5 uur later kom je bij Ajax-PSV.
-
Oosthoek
- Donateur

-
Koffie
- Geregistreerd lid
Ik kan mij herineren maar 1 reclameblok gezien te hebben tijdens zijn programma ?
Ik vind het wel meevallen. Reclame hoort er nu eenmaal bij en is een welkome pauze voor toilet/drank/chips/roken
Een zender puur afzeiken om zijn reclame is IMHO onrealistisch. Of moeten we een commerciele zender ook maar sponsoren met STER en subsidies ?
Ik vind het wel meevallen. Reclame hoort er nu eenmaal bij en is een welkome pauze voor toilet/drank/chips/roken
Een zender puur afzeiken om zijn reclame is IMHO onrealistisch. Of moeten we een commerciele zender ook maar sponsoren met STER en subsidies ?
-
verde900
- Donateur

Gedurende het 2e reclameblok heb ik besloten om af te haken en dat was binnen het half uur, het eerste blok duurde ook al bijna 10 minutenKoffie schreef:Ik kan mij herineren maar 1 reclameblok gezien te hebben tijdens zijn programma ?
"Afzeiken" doe ik Talpa omdat het werkelijk niets biedt wat mij aanspreekt, had even op 60 minuten "ouderwets Spijkerman" gehoopt, helaas, ijdele hoop.... en sport en reclame is voor mij niet dat leuke vermaak waarvoor ik een zender installeer, vandaar dat Talpa weer van mn voorkeuze menuutje af is.
-
swaab900
- Geregistreerd lid