spijkerman gezien gisteren?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
verde900
Donateur
Donateur

spijkerman gezien gisteren?

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 21:46

Iemand Spijkerman gezien gisteren?

Ik ben begonnen (heb voor de gelegenheid zelfs Talpa geprogrammeerd) maar ben afgehaakt... wat een reclameblokken, dat is meer reclametijd dan ik aankan, zonde.... hij was toch altijd wel leuk.. maar Spijkerman en Talpa is (imho) geen goeie combinatie

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: spijkerman gezien gisteren?

Bericht door nacra 93 » zo 15 jan, 2006 21:51

verde900 schreef:Iemand Spijkerman gezien gisteren?

Ik ben begonnen (heb voor de gelegenheid zelfs Talpa geprogrammeerd) maar ben afgehaakt... wat een reclameblokken, dat is meer reclametijd dan ik aankan, zonde.... hij was toch altijd wel leuk.. maar Spijkerman en Talpa is (imho) geen goeie combinatie

nee hij is [als zo velen ]afgezakt in het moeras dat commercieel heet
en nu moet hij zijn kunstje doen op de wallen hebben ze er een andere naam voor nou niet te moralisties worden

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 21:54

nacra 93 schreef:
en nu moet hij zijn kunstje doen op de wallen hebben ze er een andere naam voor nou niet te moralisties worden
Heb Talpa weer gewoon afgevoerd van mn voorkeuzenders, hoopte even op een goed programma, helaas....

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 15 jan, 2006 22:07

Ik heb Talpa er ook niet in zitten... Kijk sowieso weinig televisie, maar heb niet de moeite genomen. Overigens niet met een gegronde reden (ik zou eigenlijk de lokale economie moeten stimuleren), maar ik hou het simpel.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 22:08

Ewout900 schreef:Ik heb Talpa er ook niet in zitten... Kijk sowieso weinig televisie, maar heb niet de moeite genomen. Overigens niet met een gegronde reden (ik zou eigenlijk de lokale economie moeten stimuleren), maar ik hou het simpel.
Draai jij ze nu maar poot uit in de werkplaats :twisted:

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 15 jan, 2006 22:09

Ik heb dat hele talpa niet op mijn televisie ingesteld. Trekt me totaal niet, ben geen voetballiefhebber en aan nog een commerciële zender zonder inhoud heb ik ook geen behoefte, het huidige pakket voldoet prima. Ik heb het bij mijn ouders wel eens gezien.... 1,5 uur onzin en reclame... laat maar.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 15 jan, 2006 22:10

verde900 schreef:Draai jij ze nu maar poot uit in de werkplaats :twisted:
Doe ik! Als ik nog een BN'er de groeten moet doen... :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 15 jan, 2006 22:11

Ewout900 schreef:
verde900 schreef:Draai jij ze nu maar poot uit in de werkplaats :twisted:
Doe ik! Als ik nog een BN'er de groeten moet doen... :lol:
In ieder geval NIET namens mij.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 15 jan, 2006 22:52

verde900 schreef:
nacra 93 schreef:
Heb Talpa weer gewoon afgevoerd van mn voorkeuzenders, hoopte even op een goed programma, helaas....
manic schreef: heb dat hele talpa niet op mijn televisie ingesteld. Trekt me totaal niet, ben geen voetballiefhebber en aan nog een commerciële zender zonder inhoud heb ik ook geen behoefte, het huidige pakket voldoet prima. Ik heb het bij mijn ouders wel eens gezien.... 1,5 uur onzin en reclame... laat maar.

strak plan gewoon er af halen 8)

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 16 jan, 2006 0:11

Ja, ik ben altijd wel in voor iets nieuws, en misschien door mijn leeftijd zeker nieuwsgierig. Maar na een paar keer naar Talpa gezappt te hebben, ben ik nog nooit een leuk programma tegen gekomen. Nu denk ik er eigenlijk niet eens meer aan Talpa te checken.

Mijn vader kijkt regelmatig met grote tegenzin sport op Talpa, hij is een echte voetbalfan, eerst komen alle onbelangrijke wedstrijden, zodat je blijft kijken tot de echte wedstrijden komen, 10x reclame, 1,5 uur later kom je bij Ajax-PSV.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » ma 16 jan, 2006 0:18

Jack Spijkerman stimuleert mijn gevoel voor pure afschuw. Wat een ontzettende hekel heb ik aan die nare vent.

Koffie
Geregistreerd lid

Bericht door Koffie » di 17 jan, 2006 14:45

Ik kan mij herineren maar 1 reclameblok gezien te hebben tijdens zijn programma ?
Ik vind het wel meevallen. Reclame hoort er nu eenmaal bij en is een welkome pauze voor toilet/drank/chips/roken
Een zender puur afzeiken om zijn reclame is IMHO onrealistisch. Of moeten we een commerciele zender ook maar sponsoren met STER en subsidies ?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 17 jan, 2006 14:56

Koffie schreef:Ik kan mij herineren maar 1 reclameblok gezien te hebben tijdens zijn programma ?
Ik vind het wel meevallen. Reclame hoort er nu eenmaal bij en is een welkome pauze voor toilet/drank/chips/roken
Een zender puur afzeiken om zijn reclame is IMHO onrealistisch. Of moeten we een commerciele zender ook maar sponsoren met STER en subsidies ?
Gedurende het 2e reclameblok heb ik besloten om af te haken en dat was binnen het half uur, het eerste blok duurde ook al bijna 10 minuten :shock:
"Afzeiken" doe ik Talpa omdat het werkelijk niets biedt wat mij aanspreekt, had even op 60 minuten "ouderwets Spijkerman" gehoopt, helaas, ijdele hoop.... en sport en reclame is voor mij niet dat leuke vermaak waarvoor ik een zender installeer, vandaar dat Talpa weer van mn voorkeuze menuutje af is.

swaab900
Geregistreerd lid

Bericht door swaab900 » di 17 jan, 2006 17:01

Ik vind reclame eigenlijk het enige leuke wat er nog op TV is. Daar wordt tenminste nog een beetje over nagedacht (en ik verdien er mijn brood mee). Ik ga wel plassen, roken en eten als Lingo begint.

Plaats reactie