900s aero diverse update,s en upgrades.
-
bennie
- Geregistreerd lid
Re: 900s aero diverse update,s en upgrades.
Heb net even een stukje gelogd en kon idd net zien dat hij niet helemaal gelijk loppt met de turbodrukmeter. Helaas loop hij wel erg arm met 1.1 bar turbodruk
, begin is wel goed rond de 13 maar hoger in de toeren loopt hij naar 15. Dus toch maar even de turbodruk een beetje terug schroeven tot er trionic 5.2 in zit en goed is afgesteld! 
-
bennie
- Geregistreerd lid
Dan zou dit toch aardig goed zijn of niet!?
Volts MAP
0.00, -1.00
0.20, -0.90
0.40, -0.80
0.60, -0.70
0.80, -0.60
1.00, -0.50
1.20, -0.40
1.40, -0.30
1.60, -0.20
1.80, -0.10
2.00, 0.00
2.20, 0.10
2.40, 0.20
2.60, 0.30
2.80, 0.40
3.00, 0.50
3.20, 0.60
3.40, 0.70
3.60, 0.80
3.80, 0.90
4.00, 1.00
4.20, 1.10
4.40, 1.20
4.60, 1.30
4.80, 1.40
5.00, 1.50
Volts MAP
0.00, -1.00
0.20, -0.90
0.40, -0.80
0.60, -0.70
0.80, -0.60
1.00, -0.50
1.20, -0.40
1.40, -0.30
1.60, -0.20
1.80, -0.10
2.00, 0.00
2.20, 0.10
2.40, 0.20
2.60, 0.30
2.80, 0.40
3.00, 0.50
3.20, 0.60
3.40, 0.70
3.60, 0.80
3.80, 0.90
4.00, 1.00
4.20, 1.10
4.40, 1.20
4.60, 1.30
4.80, 1.40
5.00, 1.50
-
kawaman
- Geregistreerd lid
je zit er toch een klein beetje naast 
-1bar = 0.08V
1.55bar = 4.95volt
ongeveer.
wat je kunt doen is je FPR de basis druk een beetje omhoog draaien.
dan sta je in begin op 12,5 en op het einde op 14 ofzo . das toch net iets better dan 15.
grtz
-1bar = 0.08V
1.55bar = 4.95volt
ongeveer.
wat je kunt doen is je FPR de basis druk een beetje omhoog draaien.
dan sta je in begin op 12,5 en op het einde op 14 ofzo . das toch net iets better dan 15.
grtz
-
bennie
- Geregistreerd lid
Benzinedruk staat nu op 3.5 bar. Zal hem naar 4 bar draaien en even kijken of het wat beter is.
Ik hoef trouwens maar 2 punten in te vullen maar dan moet de sensor wel echt goed liniare zijn anders verloopt hij.
Ik hoef trouwens maar 2 punten in te vullen maar dan moet de sensor wel echt goed liniare zijn anders verloopt hij.
-
brinky
- Donateur

3,5 bar is toch wel het maximum hoor... ga je hoger dan zullen de injectoren niet meer verstuiven, maar druppelen.
-
bennie
- Geregistreerd lid
[]Dit is toch wel raar dan want onder turbodruk loop de druk nog veel hoger op en zou hij dan ook gaan druppelen toch!? Of doelde je daarop??
Ik kan het zaakje testen door de benzinepomp door te lussen en de injectorrails eraf te halen om te kijken voor lekkage uit de injectors. Ik kan de druk dan ook opdraaien en kijken bij hoeveel bar ze gaan lekken. Hoeveel druk mag er trouwens maximaal op deze (Lucas) injectors staan? Ik kan het dan ook nog overbruggen en kijken of het verstuifbeeld goed is en hij niet druppelt.
Heb nu de stationare druk met vacuum slangetje eraf op 3.75 bar staan.
(Vanmiddag nog even het stukje van Enter naar Oldenzaal nog even een grijse 900 turbo zoek gereden, volgensmij was dit Lennart die toch 261 pk heeft!!
. Hij baalt er aardig van en zit volgensmij ook al weer een upgradjes te denken!!
)
(Vanmiddag nog even het stukje van Enter naar Oldenzaal nog even een grijse 900 turbo zoek gereden, volgensmij was dit Lennart die toch 261 pk heeft!!
-
kawaman
- Geregistreerd lid
hey,
allemaal niks van aantrekken, voorlopig heel houden, deze zomer fixen we het wel
allemaal niks van aantrekken, voorlopig heel houden, deze zomer fixen we het wel
-
Dilemma
- Geregistreerd lid
Bij brandstofdruk gaat het om differentiele druk en niet om absolute. Je moet kijken naar hoeveel druk er OVER de injectoren staat en niet hoe hoog de raildruk is, dat zegt "niks" over hoeveel druk er over de injector staat.
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
Wacht maar !bennie schreef:Dit is toch wel raar dan want onder turbodruk loop de druk nog veel hoger op en zou hij dan ook gaan druppelen toch!? Of doelde je daarop??brinky schreef:3,5 bar is toch wel het maximum hoor... ga je hoger dan zullen de injectoren niet meer verstuiven, maar druppelen.Ik kan het zaakje testen door de benzinepomp door te lussen en de injectorrails eraf te halen om te kijken voor lekkage uit de injectors. Ik kan de druk dan ook opdraaien en kijken bij hoeveel bar ze gaan lekken. Hoeveel druk mag er trouwens maximaal op deze (Lucas) injectors staan? Ik kan het dan ook nog overbruggen en kijken of het verstuifbeeld goed is en hij niet druppelt.
(Vanmiddag nog even het stukje van Enter naar Oldenzaal nog even een grijse 900 turbo zoek gereden, volgensmij was dit Lennart die toch 261 pk heeft!!![]()
![]()
. Hij baalt er aardig van en zit volgensmij ook al weer een upgradjes te denken!!
![]()
)

-
bennie
- Geregistreerd lid
Wat een belabberde filmpje!!
Zijn nog wel betere maar heb ze nog niet gekregen!
-
Lennart.
- Geregistreerd lid
Regel je eigen cam dan!:P
-
joachiem
- Geregistreerd lid
neem de camera morgen wel ff mee en dan eens kieken of die geluidsfilmpjes beter zijn gewordenbennie schreef:Wat een belabberde filmpje!!![]()
Zijn nog wel betere maar heb ze nog niet gekregen!
-
bennie
- Geregistreerd lid
Whaletail staat nu in de lak moet alleen nog de rand matzwart spuiten als de lak droog is en ik hier op kan afplakken
. Ik zit nog te twijfelen wat ik doe met de velgen, 16 inch deepdish die zonder afdekkapje of toch voor 17 inch matzwarte velgen met veel spaken of wat minder als ze maar vlak zijn
.
Mocht iemand nog een ander idee hebben of weet waar ik dit soort velgen kan kopen dan hoor ik het graag. Heb de velgen bij velgenshop.nl al bekeken en zitten wel leuke tussen maar zijn niet helemaal matzwart wat wel een vereisde is. Ik kan ze laten spuiten maar dan worden de kosten wel erg hoog wat ik liever wil voorkomen!
Mocht iemand nog een ander idee hebben of weet waar ik dit soort velgen kan kopen dan hoor ik het graag. Heb de velgen bij velgenshop.nl al bekeken en zitten wel leuke tussen maar zijn niet helemaal matzwart wat wel een vereisde is. Ik kan ze laten spuiten maar dan worden de kosten wel erg hoog wat ik liever wil voorkomen!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

17" vind ik wel erg vet! Ik wil zelf uiteindelijk ook 17" en ik heb wel een paar suggesties voor je die ik persoonlijk erg mooi vind:
OZ Racing Superturismo

AEZ Xylo (weet niet of die in zwart leverbaar zijn)

Borbet LS (zwart met gepolijste spaken
)

DARE Drift RS

Lenso Samurai KRU

Dezent V Dark

Volgens mij zijn alle bovenstaande velgen ook als 4x108 te krijgen (meestal met verschillende ET's
)
Als je er uit bent welke je wilt hebben kan je met google wel een dealer vinden door de naam van de velg in te geven en "pagina's in het Nederlands".
OZ Racing Superturismo

AEZ Xylo (weet niet of die in zwart leverbaar zijn)

Borbet LS (zwart met gepolijste spaken

DARE Drift RS

Lenso Samurai KRU

Dezent V Dark

Volgens mij zijn alle bovenstaande velgen ook als 4x108 te krijgen (meestal met verschillende ET's
Als je er uit bent welke je wilt hebben kan je met google wel een dealer vinden door de naam van de velg in te geven en "pagina's in het Nederlands".
-
bennie
- Geregistreerd lid
Ja 17 inch maak de wagen helemaal!

Deze zullen ook wel mooi staan in mat af zijdeglans! Alleen wel raar dat de voorwielen een beetje erg veel offset hebben

Deze zullen ook wel mooi staan in mat af zijdeglans! Alleen wel raar dat de voorwielen een beetje erg veel offset hebben