Geweldig Thieuke, dank je wel!
Ik zal mijn computer eens vragen of 'ie stuk is. Als het van die slimme dingen zijn, zou die dat zelf toch ook moeten weten?
Ik denk dat ik gewoon heel moe was van het zoeken van foutcode P1658; die ik overigens nog niet gevonden heb. Maar misschien wel weer verdwijnt als ik ontdekt heb hoe als aangesloten hoort te zijn.
Op het bovenste schema zit ik slangen te vervangen die aangeduid worden met no. 45; alleen heb ik er meer dan de 3 die hier staan ingetekend en op slang 45 die van onderdeel 46 naar het gasklephuis loopt, zit bij mij een t-stukje, waarvan ik niet weet waar het derde been met een no.45 slang naar toe zou moeten.
De no. 45 van die van no. 46 naar no. 44 loopt heb ik al geheel vervangen. Die is het makkelijkst te volgen. De rest rondom no. 46 is een beetje onduidelijke spaghetti.
Ook zit op een leiding een extra klep (rood/wit kunststof). Hoort die daar wel? En in welke richting moet 'ie geplaatst?
Gister zitten zoeken naar dit schema in de EPC (kan alleen versie 2.1 draaien; 3.0 weigert dienst na installatie) en de WIS van versie 2.1 heb ik niet voor de 9-5. Staat dit schema wel in de EPC? Onder welke hoofdstukje dan (in NL of Engels)?