een cabrio gekocht!
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
-
XB
- Geregistreerd lid
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
Woensdag mailtje van Marc ontvangen (met compromiterende foto
)dat de Cabrio klaar is.

Gelijk langs RDW Zwijndrecht gereden om 1dagskenteken te regelen.
Vadertje gechartered en vrijdagochtend vroeg naar onze zuiderburen afgereisd.
Erg druk rond Antwerpen en dat gekke navigatiesysteem stuurt me dwars door het centrum!
Aangekomen bij Marc (WerLi was daar ook) ben ik wellicht door de opwinding en het weer ( het sneeuwde) vergeten een foto te maken.
Witte plaatjes erop geschroefd en weer terug richting Olland.
Bij het RDW ging alles vlotjes.

Voor 11:30 hoef je geen afspraak te maken en alles ( type goedkeuring, APK en aangifte BPM) was binnen 3 kwartier geregeld.
Het af te dragen BPM krijg je per mail toegestuurd. (Die aangifte opmaken via Autotelex.nl is echt een aanrader!)
Verder heb ik me daar gelukkig nog even onsterfelijk belachelijk gemaakt door 2x het alarm af te laten gaan....
Daarna met wat lekkere tussensprints
naar die mooie stad aan de Maas gereden.
Nu alleen nog wachten op het definitieve kentekenbewijs en mooi weer!

Gelijk langs RDW Zwijndrecht gereden om 1dagskenteken te regelen.
Vadertje gechartered en vrijdagochtend vroeg naar onze zuiderburen afgereisd.
Erg druk rond Antwerpen en dat gekke navigatiesysteem stuurt me dwars door het centrum!
Aangekomen bij Marc (WerLi was daar ook) ben ik wellicht door de opwinding en het weer ( het sneeuwde) vergeten een foto te maken.
Witte plaatjes erop geschroefd en weer terug richting Olland.
Bij het RDW ging alles vlotjes.

Voor 11:30 hoef je geen afspraak te maken en alles ( type goedkeuring, APK en aangifte BPM) was binnen 3 kwartier geregeld.
Het af te dragen BPM krijg je per mail toegestuurd. (Die aangifte opmaken via Autotelex.nl is echt een aanrader!)
Verder heb ik me daar gelukkig nog even onsterfelijk belachelijk gemaakt door 2x het alarm af te laten gaan....
Daarna met wat lekkere tussensprints
Nu alleen nog wachten op het definitieve kentekenbewijs en mooi weer!

-
Anders D
- Geregistreerd lid
-
*Annelies*
- Geregistreerd lid
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
-
*Annelies*
- Geregistreerd lid
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
-
*Annelies*
- Geregistreerd lid
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Hmm, strange, kan je niet meer gelijk de bpm betalen. Anderhalf jaar geleden heb ik dat gelijk kunnen doen bij de keuring en dan is het alleen wachten op het kenteken.. Moet ik dan ook nog lang gaan wachten op bpm
Anyway, de L is vandaag in het kenteken verschenen, misschien dat ik volgende week vrijdag naar Nieuwegein rij met mij Coupé. Dan nog apk keuring, blacksludge controle met mod6 (indien nodig), andere auto verkopen, enz.
Anyway, de L is vandaag in het kenteken verschenen, misschien dat ik volgende week vrijdag naar Nieuwegein rij met mij Coupé. Dan nog apk keuring, blacksludge controle met mod6 (indien nodig), andere auto verkopen, enz.
-
Sverige uppe!
- Geregistreerd lid
Ja heb idd spoedbetaling gedaan. Volgens de email verwerken ze de betalingen die voor 15:00 binnenkomen, maar ontving de mail pas om 13:30 dus..........?
Ik ben naar de RDW vestiging in Zwijndrecht geweest wat voor mij logistiek gezien het handigst was. Daar kon ik niet gelijk betalen bij de aangifte. Ik heb later begrepen dat dit in Zoetermeer wel had gekund. Schijnt daar wel serieus druk te zijn.
Nou ja, morgen dan maar de postbode opwachten en duimen.....
Ik vrees echter dat het dit weekend niet gaat gebeuren
Ik ben naar de RDW vestiging in Zwijndrecht geweest wat voor mij logistiek gezien het handigst was. Daar kon ik niet gelijk betalen bij de aangifte. Ik heb later begrepen dat dit in Zoetermeer wel had gekund. Schijnt daar wel serieus druk te zijn.
Nou ja, morgen dan maar de postbode opwachten en duimen.....
Ik vrees echter dat het dit weekend niet gaat gebeuren
-
Onno van Noort
- Geregistreerd lid
-
*Annelies*
- Geregistreerd lid