GEANNULEERD!! 20 December Saab Support Convoy
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

-
sidneypolak
- Donateur (2x)

@ Henk-Jan:
Het afgeven van een signaal is trouwens niet bedoeld om invloed uit te oefenen.
Het is een signaal geven hoe trots we op ons merk zijn. We zitten niet voor niks elke dag op het forum.
Je moet het dan ook zien als een Saabforum konvooi!
Een signaal dat het forum leeft onder de mensen!
(WOW!! Dat klinkt nog best goed!!
)
Het afgeven van een signaal is trouwens niet bedoeld om invloed uit te oefenen.
Het is een signaal geven hoe trots we op ons merk zijn. We zitten niet voor niks elke dag op het forum.
Je moet het dan ook zien als een Saabforum konvooi!
Een signaal dat het forum leeft onder de mensen!
(WOW!! Dat klinkt nog best goed!!
-
Sonic
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
Inderdaad Sidney omschrijft de bedoeling goed... wij kunnen met een dergelijk konvooi niet echt iets betekenen maar wel laten zien dat Saab eeb bijzonder merk is en dat Saabrijders bijzondere mensen zijn met liefde voor het merk.
En inderdaad qua inschrijvingen: als zich meer mensen aanmelden gaat de sneeuwbal rollen. Dus kom op... met tienman gaat de boel in iedergeval rijden..
En inderdaad qua inschrijvingen: als zich meer mensen aanmelden gaat de sneeuwbal rollen. Dus kom op... met tienman gaat de boel in iedergeval rijden..
-
ervani
- Geregistreerd lid
ja als iedereen dart zegt en zich pas inschrijft als de teller op 20 staat. Kijk als jij jezelf aanmeld staan er weer wat meer op de lijst. Niet afwachten want als iedereen dat doet komt het niet van de grond.Rutger schreef:Bij 20+ man ben ik erbij.
Dus ik zeg gewoon inschrijven... De sneeuwbal... als er een schaap over de dam is etc.
Ik begrijp dat mensen naar de lijst kijken hoeveel mensen komen er? Dat is in dit geval helaas te passief. Ik ben mij er ook van bewust dat als de teller op 20 staat er opeens veel meer aanmeldingen binnen komen.
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
schaafie!!!
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid