Waar ze nog niet echt aan hebben gedacht is dat mogelijk veel mensen zullen uitwijken op beter geprijsde provinciale wegen. Dan wordt het daar weer stapeldruk
kilometerheffing
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Dus stukken beter, maar wij zijn wel a-typische rijders en zitten ook nog in Limburg. De echte "Randstad" kilometersvreters, die zonder leaseauto rijden, zijn waarschijnlijk de grote verliezers.
Waar ze nog niet echt aan hebben gedacht is dat mogelijk veel mensen zullen uitwijken op beter geprijsde provinciale wegen. Dan wordt het daar weer stapeldruk
-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Ho, ho nog niet te snel ...carlsson schreef: Zo'n klassieker waar slechts weinig mee wordt gereden kun je dan beter gelijk inruilen op iets moderners waar minder aan gesluiteld hoeft te worden en alle moderne gadgets opzitten. Vooral die EPC/TSC dat moet een toch minimaal opzitten, maar een 5 sterren crash-test
Mijn Saabje 99 kostte dan wel veel aan onderhoud, maar is in basis degelijk en je kunt er zelf nog van alles aan doen en voor 30 Euro rij ik een maand rond, voor een beter 'bootschappen'wagentje, moet je al snel na 2000+ zoeken...
Beter nog mijn
760V6 uit 1988, 2 jaar in bezit, onderhoud over die twee jaar:
- 1 x motorkap ontgrendelings kabel
- 2 x oliewissel + filter
- 1 x distributiekap + rotor (oké is duur 60 Eu min.)
- 6 x bougie
- 1 x luchtfilter
- waarschijnlijk 4 nieuwe remblokjes achter (anders volgend jaar)
Voordeel:
Rijdt super, ook nieuwere redden dat comfort amper
Veel luxe, zonder al die rotzooi die toch alleen maar kapot kan gaan.
Super degelijk, is gemaakt voor 5ton op z'n sloffen.
Nadelen:
Geen airback, SIPS of modern verstevigde kooi.
Windgeruis ....
Thats all folks

-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
GHIA
- Geregistreerd lid