Xenon afkeur?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 10 nov, 2005 21:31

B235R schreef:
verde900 schreef: Dat is zo... of helemaal zonder licht (vaak VW's :twisted: ) maar dat laat onverlet dat over xenon ook hier gezegt wordt dat het moeilijk goed af te stellen blijkt, ik zie onze overheid zomaar weer een ander standpunt innemen en het weer met hetelfde gemak toch verbieden.
ligt aan het soort setje, een beetje kwaliteits setje geeft geen problemen en geeft heel mooi strak beeld. bijvoorbeeld hella
Kwaliteit kost geld en veel van die xenon is goedkope troep....

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 10 nov, 2005 21:33

verde900 schreef:
B235R schreef:
verde900 schreef: Dat is zo... of helemaal zonder licht (vaak VW's :twisted: ) maar dat laat onverlet dat over xenon ook hier gezegt wordt dat het moeilijk goed af te stellen blijkt, ik zie onze overheid zomaar weer een ander standpunt innemen en het weer met hetelfde gemak toch verbieden.
ligt aan het soort setje, een beetje kwaliteits setje geeft geen problemen en geeft heel mooi strak beeld. bijvoorbeeld hella
dat klopt helemaal!! die goedkope ebay meuk :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 10 nov, 2005 21:36

B235R schreef:
verde900 schreef:
B235R schreef: ligt aan het soort setje, een beetje kwaliteits setje geeft geen problemen en geeft heel mooi strak beeld. bijvoorbeeld hella
dat klopt helemaal!! die goedkope ebay meuk :lol:
Doordat die troep de vliegtuigen uit de lucht schijnt hebben mensen er een wat naar gevoel bij, het voldoet aan geen enkele minimale eis, ik vond de afkeur op die gronden dan ook meer dan terecht.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 10 nov, 2005 21:43

verde900 schreef: Doordat die troep de vliegtuigen uit de lucht schijnt hebben mensen er een wat naar gevoel bij, het voldoet aan geen enkele minimale eis, ik vond de afkeur op die gronden dan ook meer dan terecht.
ik ook wel, maar dan met een gulden middenweg qua regelgeving :wink:

Plaats reactie