Omgeving Amsterdam/Haarlem Meeting
-
Erik
- Lid van verdienste
-
verde900
- Donateur

-
Uradius
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Jongens/meisje, het was leuk. Prachtig weer. We dachten een verlaten parkeerterrein aan te treffen maar het was mudvol. Wel de auto's in formatie kunnen parkeren (helaas wel een v*lvo 440 ertussen).
Toch nog zo'n auto of 10~12 Voornamelijk ouwe meuk 900
waaronder Saabine van 900 t-r (eindelijk dat monster even onder de motorkap kunnen bekijken, stoere velgen ook), een 9000, een mooi lopende 99 uit het jaar kruik, erg leuk, een ng900, de 90 van jelger en een 9-3 met atmosferische bov . Eén 900 had de komplete saab onderdelendag bij zich. Opvallend veel a-e-r-o velgen en 2x US (de anderen kan ik niet benoemen).
Consumptie: 20 koffie, 2 chocolademelk und ein Bier.
Tot de volgende keer
Toch nog zo'n auto of 10~12 Voornamelijk ouwe meuk 900
Consumptie: 20 koffie, 2 chocolademelk und ein Bier.
Tot de volgende keer
-
Guido900T
- Donateur (3x)

-
ppcs
- Geregistreerd lid
-
Koert
- Donateur (2x)

Een dingetje heb je zo, dus je kan maar wat bij je hebben...Eén 900 had de komplete saab onderdelendag bij zich
Ironisch genoeg had ik dit gisterenavond ook allemaal bij me toen ik door de ANWB met een grote bergingstruck, gele zwaailichten en een hoop machtsvertoon werd afgevoerd. Laat ik nou net een defecte rotor hebben en laat ik die nou net niet bij me hebben....
Was een leuke meeting! Weer wat nieuwe mensen ontmoet van het forum en ook een aantal erg mooie en interessante auto's mogen bewonderen.
-
robertw
guys,
sorry dat ik zo snel weg moest, ik moest als part-time familiephsygoloog mijn werk doen
Omdat 1 plaatje meer zegt dan 1000 woorden...

Volgende keer blijf ik wat langer.. en mocht het je ontgaan zijn...denk aan de Pro-Drive anti-slip cursus (vandaag had een familielid een antiflip cursus nodig!)
/rw
sorry dat ik zo snel weg moest, ik moest als part-time familiephsygoloog mijn werk doen
Omdat 1 plaatje meer zegt dan 1000 woorden...

Volgende keer blijf ik wat langer.. en mocht het je ontgaan zijn...denk aan de Pro-Drive anti-slip cursus (vandaag had een familielid een antiflip cursus nodig!)
/rw
-
Niels
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
verde900
- Donateur

-
jelger