Subaru Europe Lounge

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
jvhecke
Geregistreerd lid

Subaru Europe Lounge

Bericht door jvhecke » vr 18 sep, 2009 16:56

Voor de Subaru-minded of Subarurijders op dit forum: prachtig intiatief van Subaru Europe! Veel filmpjes en je kan je ook inschrijven bij de community. Het heeft jaren geduurd, maar nu zijn ze er eindelijk mee op de proppen gekomen: de Europese website http://www.subaru.eu/EN/

Jo

Gebruikersavatar
grippen
Geregistreerd lid

Bericht door grippen » vr 18 sep, 2009 19:12

als ik echt een auto op opel vind lijken dan is deze het wel. ken betere modellen van hun

Gebruikersavatar
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 18 sep, 2009 19:24

Hahaha.. ik zie Berry er al tussen staan met een Saab avatar!

Gebruikersavatar
moodystarfish
Geregistreerd lid

Bericht door moodystarfish » vr 18 sep, 2009 19:37

Ben nochtans ook Suub-fan, maar die nieuwe Legacy lijkt toch niet (meteen) spek-naar-mijn-bek :?

jvhecke
Geregistreerd lid

Bericht door jvhecke » vr 18 sep, 2009 21:00

Wouter schreef:Hahaha.. ik zie Berry er al tussen staan met een Saab avatar!
:lol: moet kunnen :lol:

Plaats reactie