Koffietafel meeting 28 juni kasteel Groeneveld te Baarn
-
Hans99
- Geregistreerd lid
Hallo Hallo,
De witte achteraan was van mij, Hans99 dus, schuin tegenover de grijze, die er ook schitterend uitzag. Bij mij zijn de deuren van binnenuit zichzelf aan het opvreten...
Hemeltje is nog aan te pakken, hoopte Jelger nog te vragen om wat tips en zijn eindresultaat van dichtbij te zien. Volgende keer wellicht?
Eerst op vakantie en dan op de zondag (geen kaartje nodig!) naar de Internationale Saabmeeting in Doesburg.
De witte achteraan was van mij, Hans99 dus, schuin tegenover de grijze, die er ook schitterend uitzag. Bij mij zijn de deuren van binnenuit zichzelf aan het opvreten...
Hemeltje is nog aan te pakken, hoopte Jelger nog te vragen om wat tips en zijn eindresultaat van dichtbij te zien. Volgende keer wellicht?
Eerst op vakantie en dan op de zondag (geen kaartje nodig!) naar de Internationale Saabmeeting in Doesburg.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
tonp
- Geregistreerd lid
-
tonp
- Geregistreerd lid
Okay, krijg ik ut 't osten die GM yongs an die boxe
Sorry, dat mijn voorliefde uitgaat naar die robuuste classics.
In de jaren 80 reden alleen de serieuze autobestuurders ermee; de rest zat in een opeltje
Ik moet alleen nog mijn huidige SAAB-logo aanpassen
Ach, naast banden trappen hebben wij: deuren klappen.
En als je in een orginele classic rijdt, ben je volledig getraind om in een vrachtwagen te kunnen rijden ( geen uitval
).
Ik zie jullie graag bij een volgende meeting...
Jeroen succes met de afbouw...
Groet
Ton.
Sorry, dat mijn voorliefde uitgaat naar die robuuste classics.
In de jaren 80 reden alleen de serieuze autobestuurders ermee; de rest zat in een opeltje
Ik moet alleen nog mijn huidige SAAB-logo aanpassen
Ach, naast banden trappen hebben wij: deuren klappen.
En als je in een orginele classic rijdt, ben je volledig getraind om in een vrachtwagen te kunnen rijden ( geen uitval
Ik zie jullie graag bij een volgende meeting...
Jeroen succes met de afbouw...
Groet
Ton.