9-3 cabrio T5 2000
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
9-3 cabrio T5 2000
Beste Mensen,
heeft iemand met exact dezelfde auto ervaring met tunen van 9-3 Cabrio 154 pk LPT (T5).
Heb gezocht, maar geen identiek verhaal gevonden.
Zaterdag gaat de auto naar RenD/BSR-tuning in Vinkenveen.
Wat mag ik verwachten aan vermogen en koppel?
Welke ervaringen heeft men?
Excuses, als het wel ergens staat................
Bedankt vast.
Wim.
heeft iemand met exact dezelfde auto ervaring met tunen van 9-3 Cabrio 154 pk LPT (T5).
Bedankt vast.
Wim.
-
Erik
- Lid van verdienste
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
-
Rooie Cabrio
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
e_broer
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 cabrio T5 2000
Wim, ik heb precies dezelfde auto (jaar en motor) en ben ook van plan binnenkort naar Vinkenveen te rijden voor een tuning, dus ben erg benieuwd naar je ervaring!Wim Kasten schreef:Beste Mensen,
Bedankt vast.
Wim.
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 cabrio T5 2000
Hai,
'k ga morgen!
Verheug me erop!
Zal verslag uitbrengen.
Fijn weekend!
Wim.
'k ga morgen!
Verheug me erop!
Zal verslag uitbrengen.
Fijn weekend!
Wim.
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
Hai,
ik hoorde van Ronald, dat iemand met dezelfde plannen langs was gekomen en eea had gevolgd!
Leuk!!! Maar jammer, dat ik je mis liep.
Beste Mensen,
mijn ervaringen: met het bedrijf en de aanpak: in een woord: geweldig!!!! Gastvrij! Geduldig: er was nl flink wat mailcontact aan vooraf gegaan.
Wat betreft de auto: ik reed er om ongeveer twee uur weg en heb over de rit terug naar Den Haag 4 uur gedaan!!! Dat zegt wel wat, denk ik zo: wat een ervaring.
Ik was wat sceptisch, omdat ik uit de BSR/9-5 aero/272/440 kwam, maar de verbetering overtrof mijn stoutste dromen: wat een kracht en een koppel. Dat de tuning incl. de nieuwe waste gate dit zou opleveren, had ik echt niet verwacht. Volgens Ronald is het maximale eruit gehaald en zou de vermogenswinst zeker 100 pk zijn. Gigantisch!
Bij een volgende aanpassing laat ik een meting doen: voorlopig geniet ik van een heerlijke cabrio met enorm veel pit!!!!
Mijn raad bij twijfel dus: DOEN!
R en D, grote klasse!
Wim.
ik hoorde van Ronald, dat iemand met dezelfde plannen langs was gekomen en eea had gevolgd!
Beste Mensen,
mijn ervaringen: met het bedrijf en de aanpak: in een woord: geweldig!!!! Gastvrij! Geduldig: er was nl flink wat mailcontact aan vooraf gegaan.
Wat betreft de auto: ik reed er om ongeveer twee uur weg en heb over de rit terug naar Den Haag 4 uur gedaan!!! Dat zegt wel wat, denk ik zo: wat een ervaring.
Ik was wat sceptisch, omdat ik uit de BSR/9-5 aero/272/440 kwam, maar de verbetering overtrof mijn stoutste dromen: wat een kracht en een koppel. Dat de tuning incl. de nieuwe waste gate dit zou opleveren, had ik echt niet verwacht. Volgens Ronald is het maximale eruit gehaald en zou de vermogenswinst zeker 100 pk zijn. Gigantisch!
Bij een volgende aanpassing laat ik een meting doen: voorlopig geniet ik van een heerlijke cabrio met enorm veel pit!!!!
Mijn raad bij twijfel dus: DOEN!
R en D, grote klasse!
Wim.
-
e_broer
- Geregistreerd lid
Hoi Wim, dat was ik dus die zaterdag langs kwam. Ik heb precies dezelfde auto (bouwjaar/motor) en ook dezelfde kleur, maar wat ziet die van jou er nog goed uit, met name onder de motorkap!! Inderdaad jammer dat ik je niet heb ontmoet. Ik heb zelf een afspraak gemaakt voor zaterdag 25 juli. Ik denk dat ik ook maar de wastegate laat vervangen. Klinkt allemaal erg positief, met name de vermogenstoename. Mag ik vragen wat je in totaal kwijt was? Mail dit anders even naar e_broersen@yahoo.com.Wim Kasten schreef:Hai,
.
Groeten, Edwin
-
Wim Kasten
- Geregistreerd lid
Hai,
dat de auto er zo bijstaat, heb ik te danken aan BNL in Boxtel: daar komt ie vandaan!!!
Omdat Kees van Bergen en ik bij de koop voor het tunen een bedrag hadden afgesproken, betaal ik dit bedrag aan Kees met daarbij natuurlijk
de nieuwe waste gate.
Fijn ook, dat RenD hieraan mee wilde werken.
Ben een bofkont!
Groet,
Wim.
dat de auto er zo bijstaat, heb ik te danken aan BNL in Boxtel: daar komt ie vandaan!!!
Omdat Kees van Bergen en ik bij de koop voor het tunen een bedrag hadden afgesproken, betaal ik dit bedrag aan Kees met daarbij natuurlijk
de nieuwe waste gate.
Fijn ook, dat RenD hieraan mee wilde werken.
Ben een bofkont!
Groet,
Wim.
-
brours
- Geregistreerd lid
Hoi Wim,
Ik ben ook de gelukkige bezitter van een 9-3 cabrio uit 2000 en ook bij BNL cars in boxtel gekocht.
Ik heb 2 vraagjes ten aanzien van BSR tuning.
1. Wat is het verschil tussen T5 en T7? Is dit puur omwille van het verschil aan pk's van de auto? (150 vs154). Zo ja, hoe kom ik te weten hoeveel pk's mijn auto exact heeft?
2. Wat is de invloed van de uitgevoerde vermogenstoename op het gemiddeld verbruik?
Verder hoor ik natuurlijk ook graag of je nog steeds tevreden bent over de tuning.
Ik overweeg om mijn Caab ook onder handen te laten nemen, maar ben eerlijk gezegd een beetje huiverig voor mankementen. Ben ook niet technisch onderlegd.
Ik ben ook de gelukkige bezitter van een 9-3 cabrio uit 2000 en ook bij BNL cars in boxtel gekocht.
Ik heb 2 vraagjes ten aanzien van BSR tuning.
1. Wat is het verschil tussen T5 en T7? Is dit puur omwille van het verschil aan pk's van de auto? (150 vs154). Zo ja, hoe kom ik te weten hoeveel pk's mijn auto exact heeft?
2. Wat is de invloed van de uitgevoerde vermogenstoename op het gemiddeld verbruik?
Verder hoor ik natuurlijk ook graag of je nog steeds tevreden bent over de tuning.
Ik overweeg om mijn Caab ook onder handen te laten nemen, maar ben eerlijk gezegd een beetje huiverig voor mankementen. Ben ook niet technisch onderlegd.
-
inactief
- Geregistreerd lid
-
jarno93
- Geregistreerd lid