SccS - HeartDrive 14 juni (foto's: pagina 2)

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
900 SE C
Geregistreerd lid

SccS - HeartDrive 14 juni (foto's: pagina 2)

Bericht door 900 SE C » wo 03 jun, 2009 17:04

(Mag ook verplaatst naar Cabrio-gedeelte)

Uit mijn Inbox:

Op 14 juni doet de SccS mee aan de Heartdrive. De Heartdrive is een leuke dag waarbij we jonge hartpatientjes een zorgeloze dag bezorgen. En onderwijl hebben we nog een leuke tocht ook. Onderstaand vinden jullie meer info hierover.

Verder komt ook de BNL tocht naderbij. De animo voor deze tocht is zeer groot. Onderstaand ook nog meer info over deze tocht.

Verder zijn de voorbereidingen voor de Zeelandtocht goed op weg. Binnenkort volgt meer info hierover.

Ik wil nog steeds graag een tocht organiseren voor cabriorijdende golfers. Als je interesse hebt om mee te doen dan graag snel opgeven via de site. Pas als ik zicht heb op deelnemers kan ik reserveringen gaan maken.

Heartdrive ( 14 juni )
Een leuke dag en tegelijkertijd iets doen voor een ander. Dat kan met de Heartdrive.
Vorig jaar heeft de SccS voor het eerst bijgedragen aan een tweetal 'charity events'. Een daarvan was de Heartdrive van de Stichting Heartbeat. Deze stichting zet zich in om jeugdige hartpatienten en hun familie een leuke onbezorgde dag te geven. De animo onder de SccS leden was bijzonder groot en werd zeer gewaardeerd. En omgekeerd hadden de deelnemende leden ook een mooie dag.

Dit jaar wordt er weer een Heartdrive gereden, en nu in exclusieve samenwerking met de SccS. Dus alleen nog maar Saab Cabrio's aan de start van deze leuke tocht. Het aanmelden gaat niet via onze site maar loopt direct via de site van Heartdrive. Daar is ook verdere informatie over de dag te vinden.

De datum voor deze tocht is 14 juni. De vertreklocatie is het Marinapark in Volendam. De tocht gaat langs een kaasboerderij en is er naast de kaaslucht nog genoeg ander Hollands Glorie door het open dakje op te snuiven.

We hebben op het ogenblik 10 auto's klaar staan. Om aan de vraag te voldoen hebben we er nog 12 nodig. Dus............

Klik hier om naar de site van Heartdrive te gaan om je in te schrijven.

Programma:

11:00 uur - 11:30 uur Aankomst

11:30 uur - 13:00 uur Rondleiding Volendam

13:00 uur - 14:00 uur Lunch Marinapark Volendam

14:00 uur - 16:30 uur HeartDrive

16:30 uur - 17:00 uur Borrel

Aansluitend is het mogelijk om op eigen kosten te dineren in Grand Cafe Restaurant Pieterman. Reserveren is gewenst.

r.wery
Geregistreerd lid

OPROEP: SccS - HeartDrive 14 juni

Bericht door r.wery » ma 08 jun, 2009 22:24

Forummers,
Zojuist geïnformeerd: er zijn nog een paar cabrio's tekort!
Het zal toch niet gebeuren dat we de organisatie - en vooral de kinderen- laten zitten. Bij deze dus nog eens een oproep om je vooral op te geven en zo een uitstekend excuus te hebben om al het moois weer voor de dag te halen.
Rutger Wery [/b]

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » di 09 jun, 2009 12:23

Indien je idd cabrio's tekort komt dan zou ik deze oproep ook (ver)plaatsen naar de rubriek Saab forum meetings.

Het is mij ook volkomen onduidelijk waarom er 2 rubrieken met meetings op het saabforum staan.

Ik zelf kan waarschijnlijk niet.

Paul

patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » di 09 jun, 2009 12:30

14juni lukt mij niet , 28juni heeft wel m'n interesse :)

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » wo 10 jun, 2009 11:28

Beste Leden,

Aangezien we veel nieuwe leden hebben mogen verwelkomen deze week, doe ik nogmaals een oproep voor de Heartdrive van a.s. zondag.

De Heartdrive is een initiatief van de stichting Heartbeat die zich o.a. inzet om jonge hartpatienten een leuke dag te bezorgen. Na het succes van vorig jaar heeft de stichting besloten om alleen nog met Saab Cabrio's van de SccS te rijden.

Voor de Heartdrive zijn we nog op zoek naar 8 auto's. De Heartdrive vindt plaats rond Volendam en start om 11 uur.

Ga naar www.heartdrive.nl om je aan te melden en voor meer informatie.

Alvast bedankt,

groet
Ferry

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » wo 10 jun, 2009 12:53

Ik durf het hier bijna niet te vragen, maar non-Saab cabrio's zijn absoluut uitgesloten van deelname? :oops:

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » do 11 jun, 2009 11:06

De twee onderstaande cabrio's heb ik zojuist ingeschreven:

Afbeelding

Tot zondag!

Mvrgr,

Roger

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » vr 12 jun, 2009 9:49

17 cabrio's staan nu aan de start, er is nog een tekort van tenminste 5 cabrio's verneem ik zojuist.

Wie gaat er komende zondag met de Saab cabrio heerlijk open genieten van het mooie weer in omgeving Volendam, en wil dit graag delen met jonge hartpatientjes en hun familie?

Aanmeldingen kunnen direct naar: www.heartdrive.nl

Mvrgr,

Roger

r.wery
Geregistreerd lid

Heartdrive

Bericht door r.wery » vr 12 jun, 2009 10:36

17 cabrio's voor 51 mensen ? Zelfs met open dak is dat krap.
Wie schrijft zich op de valreep nog in?
Tot zondag?
Rutger

Beste Leden,

Voor de Heartdrive van aanstaande zondag hebben we 17 auto’s aan de start staan. Een mooi aantal maar nog steeds te weinig want we hebben 51 gezinsleden die mee rijden. Daarom hebben we nog zo’n 5 tot 6 auto’s nodig (voor de rekenaars onder ons, sommige Caabs rijden met hun partner en sommige zonder).

Daarom val ik nog 1 keer lastig, sorry daarvoor. Voor alle nieuwe leden die de laatste weken zich hebben opgegeven, wees gerust. Ik mail doorgaans niet meerdere keren achter elkaar.

De Heartdrive is een tocht georganiseerd door de Stichting Heartbeat. Deze stichting heeft als doelstelling om jonge hartpatiënten en hun familie wat ontspanning te bieden door middel van leuke dagjes uit.

Vorig jaar hebben we samen met andere cabrio’s een tocht gemaakt in Brabant, en de deelname van al die mooie Saabs beviel zo goed dat er dit jaar exclusief met Saab Cabrio’s wordt gereden.
Dit jaar is de tocht in Volendam en begint deze rond een uur of 11. Lunch en borrel zijn verzorgd.

De organisatie en ik persoonlijk, zouden het zeer fijn vinden als we toch voldoende auto’s bij elkaar weten te krijgen. Meer informatie (en aanmelden) kan bij www.heartdrive.nl
Alvast bedankt,
Ferry

Amazon
Geregistreerd lid

Bericht door Amazon » vr 12 jun, 2009 11:52

Zojuist aangemeld.

Omdat ik niet de hele dag kan heb ik ervoor gekozen om alleen de rit te doen. Dat is vanaf 14.00 uur

Misschien is dit voor meer mensen een optie?

GR.

XB
Geregistreerd lid

Bericht door XB » vr 12 jun, 2009 15:26

Wat een ontzettend leuk evenement. Helaas ben ik dit weekend weg. Als we volgend jaar het evenement eerder aangemeld krijgen, dan moeten die 22 Saabs toch zonder problemen te regelen zijn. Als ik niet 500 km verderop zat, was ik zeker gegaan.

Paul Viking
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Paul Viking » vr 12 jun, 2009 22:29

Helaas het gaat mij niet lukken :( ik heb andere verplichtingen.

En daar baal ik van had het wel leuk gevonden :cry:

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » za 13 jun, 2009 18:56

Beter laat dan nooit...

zojuist nog even aangemeld, knaagde een beetje dat er toch nog wat Saabrio's te kort kwamen. Nu dan maar ff de auto wassen :?

Tot morgen?

Gr Gijs

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » za 13 jun, 2009 20:19

Gijs, tot morgen :bluethumb:

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » za 13 jun, 2009 20:58

'k heb nog nix gehoord Roger, dus ik ben benieuwd of...
Hopelijk tot morgen 8)

gr Gijs

Plaats reactie