5-serie GT....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » wo 27 mei, 2009 9:01

Gedrongen, niet al te elegante lijnen, maar ik wacht de auto in het echt af, want foto's bedriegen nogal eens. Koffer lijkt me nu niet zo heel groot voor dit type wagen (ik neem de 9000 als norm), kofferopening lijkt me ook nauw, zie me daar niet direct een grote fiets induwen (zeker niet met die crème bekleding). 'GT' is naar mijn bescheiden mening ook een verkeerd gekozen benaming, want slaat normaliter op een ander type auto. Beetje snel effect zoeken, niet erg BMW-like.

Rijdt wellicht weer fan-tas-tisch, zoals we van BMW gewoon zijn de laatste jaren. Aan de prijs van een en ander wil nog niet eens denken.

Btw: ik vind de X6 schitterend in zijn over-the-topness.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » wo 27 mei, 2009 12:12

Bigivan schreef:Wat hebben jullie eigenlijk tegen BMW? Afgezien van het design waar er gerust ruimte is voor discussie, vind ik het gewoon een véééél betere auto dan gelijk welke Saab. Geen rammeltje of piepje te horen.
We hebben het hier dan ook louter over het design. En dat spoort mijns inziens voor geen meter in dit geval. De bouwkwaliteit zal heus ok zijn, maar daar heb ik dan ook niemand over gehoord.

blafwoef
Geregistreerd lid

Bericht door blafwoef » wo 27 mei, 2009 22:21

Ik heb niks tegen BMW. Sterker nog: ik denk dat SAAB (en nog heeeel veel andere automerken, inclusief VAG) nog wel wat kan leren van hoe BMW een wagen bouwt en hoe je een wagen een echt goede wegligging geeft. Heb ook BMW gereden (318D en 130i) en weet dus hoe het verschil aanvoelt.
Dit model is gewoon niet mooi. Zal net als de X6 fan-*-tastic sturen en super gebouwd zijn, maar niet mooi.
En tja; waarom ik overstap naar SAAB: probeer met en BMW 3-serie maar eens in te voegen op de snelweg in en file: je krijgt geen ruimte. Als je met een SAAB aan komt rijden, wordt er wel gewoon ruimte gemaakt.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » do 28 mei, 2009 5:47

Dat is wel een erg origineel aankoopargument: het invoegen :lol: :lol:

blafwoef
Geregistreerd lid

Bericht door blafwoef » do 28 mei, 2009 16:21

Need something to convince the wife :) And guess what: She took it
Maarre: niet aleen het invoegen, op een of andere manier kijken mensen anders aan tegen BMW rijders dan tegen SAAB rijders en op een of andere manier is het ook een ander type mens. (DIt is uiteraard geen waardeoordeel)

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » do 28 mei, 2009 16:51

[]Wat denk je dan over mensen met een Saab én een BMW? :wink:

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » do 28 mei, 2009 16:55

Identiteitscrisis :teleporter:

LudoDings
Geregistreerd lid

Bericht door LudoDings » do 28 mei, 2009 17:03

Het kan aan mij liggen.. maar ik vind dit juist wel een mooie bmw :P
Vind de meeste bmw's echt enorm lelijk ! zeker modellen zoals X3 en X5. De X6 vind ik ook niet echt geweldig..
Vind die nieuwe bmw station wel mooi met die scherpe ( beetje insnijdende lijnen of hoe moet ik het zeggen :P )

Verder zijn er denk ik wel veel vooroordelen over bmw..
Maarja Saab heeft ook vooroordelen.. het ligt er maar aan hoe je beoordeeld wil worden denk ik haha

Ik ga toch maar voor de saab :P

blafwoef
Geregistreerd lid

Bericht door blafwoef » do 28 mei, 2009 20:47

Bigivan schreef:[]Wat denk je dan over mensen met een Saab én een BMW?
Tja, ik kan het wle begrijpen, want een BMW rijdt als, tja, een BMW en daar kan weinig aan tippen. En toch is dat anders dan een SAAB. En echt, let maar op, vaak is het (zeker in een 3-serie) dat je merkt dat je anders beoordeedl wordt.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 28 mei, 2009 20:55

Bigivan schreef:Wat denk je dan over mensen met een Saab én een BMW? :wink:
Die laten hun hart én verstand spreken :wink:

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » do 28 mei, 2009 21:24

gj900 schreef:
Bigivan schreef:Wat denk je dan over mensen met een Saab én een BMW? :wink:
Die laten hun hart én verstand spreken :wink:
:lol:

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » do 28 mei, 2009 22:03

Quote Alert :lol:

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » do 28 mei, 2009 22:14

nove mille schreef:Quote Alert :lol:
Goed dat je het zegt :wink: :lol:

moodystarfish
Geregistreerd lid

Bericht door moodystarfish » di 02 jun, 2009 8:35

Na achter een X6 gereden te hebben, tolereer ik niet langer dat iemand mijn Saab nog een "tractor" noemt :P Wat een to-taal uit proportie getrokken gedrocht :shock: Deze 5GT is voor mij niet meer dan het plat geslagen broertje ervan...

Tot zover het design van het voor de rest voortreffelijk rijdende BMW (ik vind zelfs dat het aso-rijgedrag de goede kant uitgaat - met uitzondering dan van de X-series). Geen piepjes of kraakjes idd, kwam laatst te weten dat BMW zo'n 400(!) geluidsingenieurs tewerkstelt om te bepalen "hoe je ruitenwisser moet klinken als 'ie over het raam zwiept... " :o

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » do 04 jun, 2009 13:14

Geen piepjes of kraakjes idd, kwam laatst te weten dat BMW zo'n 400(!) geluidsingenieurs tewerkstelt om te bepalen "hoe je ruitenwisser moet klinken als 'ie over het raam zwiept... " :o[/quote]

Als dit zo is, zou ik - mocht ik ze hebben - mijn aandelen BMW zo snel mogelijk van de hand doen. Dit is het grootste broodje aap verhaal dat ik de laatste tijd heb gehoord :freak: Staan die 400 man tegelijk om dezelfde auto? Dit moet uit de mond van een wel heel overijverige BMW-verkoper komen. Kan me voorstellen dat je in deze tijden flink moet l*llen om je auto's aan de man/vrouw te brengen, maar dit....

Plaats reactie