ja, dat is inderdaad wel zo, maar de totale uitstraling is sjieker, wat ik bij de midden jaren 80 versie van de 911 toch minder vind. maar dat zou wel eens perceptie kunnen zijn.De 900T was dat ook!!!!!!!!
Autovisie preview nieuwe Porsche GT3!!
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Zaap
- Geregistreerd lid
http://www.autoweek.com/news.cms?newsId=100684
hier de GT3 in het geel: weliswaar zonder Saab op de achtergrond, maar wel met meer zichtbaar van de schoonheid uit Zuffenhausen...
Groeten
van
Diederik
hier de GT3 in het geel: weliswaar zonder Saab op de achtergrond, maar wel met meer zichtbaar van de schoonheid uit Zuffenhausen...
Groeten
van
Diederik
-
turboflix
- Donateur

kzal het niet meer doen hoor....marq101 schreef:turboflix schreef: onzin![]()
![]()
....moet ik hier dan een topic openen over de verbazend goed presterende nieuwe dieselmotor van toyota ??
of de nieuwe leuke suzuki swift ?
of de nieuwe maserati?? of maybach?
NEEEE...daar zijn dus andere fora voor (die ik met interesse lees hoor...)
gr,
f![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsjonge wat ben jij vermoeiend
enjoy!
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
Zaap
- Geregistreerd lid
misschien dat dat hier wel leuk mee te doen is:
http://www.seriouswheels.com/top-2006-P ... T3-Cup.htm
http://www.seriouswheels.com/top-2006-P ... T3-Cup.htm
-
Niels
- Geregistreerd lid
Met de 928 heeft Porsche geprobeerd een waardige opvolger in de markt te zetten, echter is dat niet echt een succesverhaal geworden. Ik denk dat ze sindsdien op de conservatieve tour zijn. Mijnsinziens niet verkeerd, wou dat ik een hadgj9000 schreef:Sorry dat ik de euforie rondom dit model doorbreek, maar de 911 begint mij hopeloos te vervelen. Op zich wel knap hoe ze zo'n van oorsprong opgevoerde kever telkens weer opnieuw uitvinden, maar nu is de magie toch wel uitgewerkt bij mij. Hoeveel 'facelifts' zal dit model nog moeten ondergaan voordat er een daadwerkelijk nieuwe Porsche als vervanger gepresenteerd wordt? Mijn voorzichtige schatting is 'oneindig veel' en dat is geen gunstig vooruitzicht, of zal de Cayman het de 911 zo lastig gaan maken dat een vervanger van de 911 bespoedigd wordt... ik hoop het.marq101 schreef:Da's niet verkeerd. 911 is wel DE auto.
-
brammelo
- Geregistreerd lid
-
Zaap
- Geregistreerd lid
De 928 haalt natuurlijk een ongelooflijk vet geluid uit die V8 (en is daarmee misschien wel de lekkerst klinkende Porsche) maar hij is ZO LELIJK!!!!! Alsof de carrosserie gesmolten is en direct weer gestold.
Je mag 'm dan uigemolken vinden, de 911 blijft een toonbeeld van elegantie & kracht!
Groeten
van
Diederik
Je mag 'm dan uigemolken vinden, de 911 blijft een toonbeeld van elegantie & kracht!
Groeten
van
Diederik
-
B235R
- Lid van verdienste
lekkerst klikkend op de nieuwe Carrera GT na waarschijnlijkZaap schreef:De 928 haalt natuurlijk een ongelooflijk vet geluid uit die V8 (en is daarmee misschien wel de lekkerst klinkende Porsche) maar hij is ZO LELIJK!!!!! Alsof de carrosserie gesmolten is en direct weer gestold.
Groeten
van
Diederik