Spyshots 9-5 facelift
-
nacra 93
- Donateur

-
Jeroen Aero
- Geregistreerd lid
Re: Spyshots 9-5 facelift
gj9000 schreef:Dit lijken shots van binnen de fabriek, dus betrouwbaar. Als de kont er inderdaad zo uit komt te zien dan is dat geen vooruitgang, beetje 'mainstream'. De neus lijkt op eerdere prototypen, zeer glad zonder geprononceerde bumper wat toch altijd een typisch Saab item is geweest. Neuzen en konten zijn dermate bepalend voor de looks dat er, zeker bij Saab, wat meer aandacht aan gegeven had mogen worden.... Maar ja, hopelijk geven de officiële foto's een positiever beeld....
PS: waar cameramobieltjes al wel niet goed voor zijn
-
Jeroen Aero
- Geregistreerd lid
Ja heren deze fotos zijn echt.9-3SS schreef:Goedemorgen,
Deze spyshots kwam ik tegen.. vooral de achterkant vind ik persoonlijk erg jammer (doet me denken aan de vorige generatie Nissan Primera)
wat is jullie idee hierover?
bron: autoscoops.nl
Tijdens een twee daags bezoek aan Trolhattan ivm de introductie van de 9-3 2.8 V6 Aero sport estate heb ik al ogen proeven aan de gefacelifte Saab 9-5 in zowel de sedan als de estate uitvoering.
Nieuwe neus en kont en een vernieuwd dashboard zijn de grootste wijzigingen naast het verbeterde onderstel
Tevens stond er in het flink gerenoveerde Saab museum ook de 9-6 en de 9-7
Wanneer je in Zweden bent is een bezoek wel an te raden
-
Jeroen Aero
- Geregistreerd lid
Ja heren deze fotos zijn echt.9-3SS schreef:Goedemorgen,
Deze spyshots kwam ik tegen.. vooral de achterkant vind ik persoonlijk erg jammer (doet me denken aan de vorige generatie Nissan Primera)
wat is jullie idee hierover?
bron: autoscoops.nl
Tijdens een twee daags bezoek aan Trolhattan ivm de introductie van de 9-3 2.8 V6 Aero sport estate heb ik al ogen proeven aan de gefacelifte Saab 9-5 in zowel de sedan als de estate uitvoering.
Nieuwe neus en kont en een vernieuwd dashboard zijn de grootste wijzigingen naast het verbeterde onderstel
Tevens stond er in het flink gerenoveerde Saab museum ook de 9-6 en de 9-7
Wanneer je in Zweden bent is een bezoek wel an te raden
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-