Beijing 700 en Brilliance BS4 Wagon (pg. 9)
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
@ Reub, je moet het in de tijdgeest zien he..Toen was het een beauty.
Tja en de S2000, een (ondergewaardeerde in verkoopaantallen) top roadstar. Je moet er wel van houden om altijd 'scherp' te rijden. Maar vanaf 6000 tpm, gaat het beest los. Bij lagere toerentallen wil ie ook wel, maar niet effe lekker van onderuit.
Tja en de S2000, een (ondergewaardeerde in verkoopaantallen) top roadstar. Je moet er wel van houden om altijd 'scherp' te rijden. Maar vanaf 6000 tpm, gaat het beest los. Bij lagere toerentallen wil ie ook wel, maar niet effe lekker van onderuit.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Dat bedoel ik met persoonlijk.jonatas 900s schreef:@ Reub, je moet het in de tijdgeest zien he..Toen was het een beauty.
De Civic was wel heel vooruitstrevend qua design, maar het moet mensen ook aanspreken. Pas vele jaren later bleek dit de opstap te zijn voor facelifts voor de Legend en Accord. Waardoor het breder geaccepteerd werd. En doorgezet in o.a. de HR-V.
Maar: dat zijn mijn auto's niet.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

In dit filmpje verwoordt Jeremy Clarkson dat heel goed, hij is er ook veel enthousiaster over dan Tiff Needell, maar omdat niet het hele filmpje over de S2000 gaat, liet ik die maar achterwege.jonatas 900s schreef:Tja en de S2000, een (ondergewaardeerde in verkoopaantallen) top roadstar. Je moet er wel van houden om altijd 'scherp' te rijden. Maar vanaf 6000 tpm, gaat het beest los. Bij lagere toerentallen wil ie ook wel, maar niet effe lekker van onderuit.
-
Henk-Jan
- Donateur

Breaking news!
De Chinesen hebben een prachtige, in mijn verre van bescheiden mening, station gemaakt. Ziet u maar:

Hij is nog niet echt veilig en het interieur is voor verbetering vatbaar. Maar qua exterieurdesign vind ik hem helemaal goed! Er zijn wel wat "geleende" lijntjes in te ontdekken, maar het is nog lang zo erg niet als de BLS.
De Chinesen hebben een prachtige, in mijn verre van bescheiden mening, station gemaakt. Ziet u maar:

Hij is nog niet echt veilig en het interieur is voor verbetering vatbaar. Maar qua exterieurdesign vind ik hem helemaal goed! Er zijn wel wat "geleende" lijntjes in te ontdekken, maar het is nog lang zo erg niet als de BLS.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
nee, dit is een originele opmerking dan...sjoerdk schreef:Leuke Mercedes E Combi copy paste, snufje BMW erbij; knap hoor....
er is vast op kwaliteit op af te dingen, maar daar is de prijs ook naar. Een Golf is ook een Golf niet meer. Enne... in China zullen ze hier vast blij mee zijn, een hele verbetering tov wat ze daat 15 jaar geleden hadden. toch?
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur