Kabelinternet..

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Kabelinternet..

Bericht door Wouter » ma 05 jan, 2004 14:38

Beste forummers,
Ik surf nu al zo'n 4 jaar naar (enige) tevredenheid met een 56k6je. En na evenveel jaren twijfelen over iets snellers ga ik nu een knoop doorhakken. Ik wil graag kabelinternet en dat tegen zeer lage kosten. Weet iemand wat een goede provider is?
Ik ben geen gamer en geen downloader (harde schijf is al vol door mp3). Het gaat er dus puur om dat ik wat sneller kan surfen. ADSL is dus niet noodzakelijk.
Alle suggesties zijn welkom!

Groet, Wouter.

Ps. ik ben niet handig met computers, maar heb eventueel wel een oud-huisgenoot die dingen kan.

trollspeed
Geregistreerd lid

Re: Kabelinternet..

Bericht door trollspeed » ma 05 jan, 2004 21:05

Hoi Wouter

Ben met computers ook niet zo handig :roll: maar je moet tegenwoordig
wel en als je eenmaal gaat experimenteren dan gaat het vanzelf
beter. Ik heb het zelfde gehad kabel of toch ADSL, bij mij is de keuze
ADSL geworden. Is supersnel geworden (gaat worden binnenkort)
Van 56 kb naar 256kb toen in oktober 384 kb en in frebruari 1024 kb
ik zit nu bij PLANET bevalt heel goed heb een gewoon simpel
ADSL pakket genomen, Kosten PLANET met KPN weet ik op dit moment
even niet maar ik ben heel veel goedkoper uit omdat je geen tikken
betaald maar een vast bedrag per maand ongelimiteerd hoeveel uren
je op het net zit. Een paar avondjes op het net en je hebt het eruit
voor die maand :D

Succes met je beslissing :D

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 06 jan, 2004 0:36

ben ook bij planet (adsl lite), ben nog geen 18 euro kwijt per maand... perfect! supersnel en nooit extra kosten (over datalimiet etc.) Tel.rek is gedaald.

kolst007
Geregistreerd lid

Bericht door kolst007 » di 06 jan, 2004 23:50

Ik sluit me er bij aan Planet is een van de beste en samen met ADSL is dit een echte aanrader ik heb er nooit geen problemen mee.

Succes met je keuze.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » do 08 jan, 2004 18:47

Als gebruiker van Planet ADSL Comfort, kan ik je zeggen dat er de afgelopen jaren wel af en toe een kleine storing is geweest.. :? maar dat zal heus bij de anderen ook wel eens voorkomen.

Overigens behoor ik tot één van de gelukkigen die destijds op tijd het abonnement afsloot, vóór de prijsverhoging(en)..

Betaal nog net geen 25 euro per maand, wil je er nu mee beginnen, kost het je ruim 50 euro per maand! :shock:

Kun je niet een ADSL aansluiting met behulp van een router met anderen (en zo ook de kosten) gaan delen :?:

erwin
Geregistreerd lid

Bericht door erwin » do 08 jan, 2004 21:06

Ik heb via KPN xs4all adsl basic. Kosten bedragen ca 50 euro per maand , 27 voor kpn en 23 voor xs4all. Begrijp ik het goed dat de aanbiedingen meestal alleen de prijs vermeld van de provider en dat je de kosten van Kpn erbij moet tellen. Ben overigens dik tevreden. De snelheid gaat binnenkort omhoog.
Ik download nog wel eens wat bij kazza en das toch handig.

Groet,
Erwin.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » do 08 jan, 2004 22:49

erwin schreef:Kosten bedragen ca 50 euro per maand , 27 voor kpn en 23 voor xs4all.
michiel schreef:Betaal nog net geen 25 euro per maand, wil je er nu mee beginnen, kost het je ruim 50 euro per maand!
Kijk, dit zijn bedragen die mijn pet te boven gaan. Tenminste, ik wil niet 50 Eur per maand aan internet uit gaan geven, omdat dat het mij simpelweg niet waard is. Het is voor mij ook niet lonend. Zijn er goedkopere opties?

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » za 10 jan, 2004 2:51

Doordat er vaak wel tijdelijke aanbiedingen zijn, niet alles op jouw postcode te verkrijgen is, denk ik je het beste zelf kunt kijken wat er nu een gunstige aanbieding is..

Je moet er even wat voor doen, maar zodra je het hebt, had je gewild dat je eerder op zoek was gegaan :wink:

Misschien helpt dit je nog een stapje verder;
http://www.adslwinkel.nl/?aff_id=125
of deze
http://internet.overzicht.nl/

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » wo 17 mar, 2004 23:53

Ik heb sinds vandaag adsl 'Surf' van Tiscali en ik moet zeggen: het surft heerlijk! Ik deel het met een huisgenootje, dus de kosten zullen ook meevallen.

Moraal van dit verhaal: vanaf nu kan ik onbeperkt forummen! :D

Vector
Geregistreerd lid

Bericht door Vector » zo 21 mar, 2004 11:35

Ik heb ADSL Lite van HCCnet. Gaat lekker. Kan zo rond de 100 kb/s downloaden. Ik weet niet precies hoeveel het kost (mijn ouders betalen :lol: ) Rond de 30 euro per maand geloof ik, maar daar krijg je wel een gratis (ethernet) modem bij en elke maand krijg je de ComputerIdee.

Plaats reactie