http://www.bsrtuning.nl/RobbertS schreef:Klinkt goed Jelmer. Is er al iets van een website?
Snelste / krachtigste auto van het forum
-
Injectie
- Moderator
-
Thom
- Donateur

tuning 900
99-ss-arc je hebt een mooi resultaat bereikt zeg. Ik was benieuwd:
- heb je de originele (overmaat) saab zuigers gebruikt?
- aangepaste versnellingsbak?
- katalysator?
- is de 2.1 kop nog gemodificeerd
- wat voor nokkenassen heb je gebruikt
Ik zelf ben bezig de techniek te vernieuwen van mijn 900 cabrio op relatief low budget basis en neem ook meteen enige tuning mee. Ik vind het verbluffend dat jij zo over de 300 PK schiet, super. Ik heb net mijn blok laten reviseren met +1mm saab zuigers en 2.1 kop. Verder gebruik ik een 2.1 inlaat, 3 inch JT zonder kat (incl. downpipe) en FMIC. Voor mij is dit low budget omdat ik alle onderdelen heb liggen. Heb geen plannen een andere turbo te gebruiken, misschien wel een ander besturingssysteem maar daar heb ik weinig verstand van. Het zou mooi zijn als je daar nog wat meer (basis) info over kunt geven.
- heb je de originele (overmaat) saab zuigers gebruikt?
- aangepaste versnellingsbak?
- katalysator?
- is de 2.1 kop nog gemodificeerd
- wat voor nokkenassen heb je gebruikt
Ik zelf ben bezig de techniek te vernieuwen van mijn 900 cabrio op relatief low budget basis en neem ook meteen enige tuning mee. Ik vind het verbluffend dat jij zo over de 300 PK schiet, super. Ik heb net mijn blok laten reviseren met +1mm saab zuigers en 2.1 kop. Verder gebruik ik een 2.1 inlaat, 3 inch JT zonder kat (incl. downpipe) en FMIC. Voor mij is dit low budget omdat ik alle onderdelen heb liggen. Heb geen plannen een andere turbo te gebruiken, misschien wel een ander besturingssysteem maar daar heb ik weinig verstand van. Het zou mooi zijn als je daar nog wat meer (basis) info over kunt geven.
-
900T-R
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
michiel
- Donateur (2x)

profile.php?mode=viewprofile&u=21RobbertS schreef:Ik kan drevil niet vinden in de list met SF leden.
-
Robbert
- Donateur (6x)

Thanksmichiel schreef:profile.php?mode=viewprofile&u=21RobbertS schreef:Ik kan drevil niet vinden in de list met SF leden.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
jochem
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Re:
moest ff zoeken....Style&Co schreef:with all credits to doctorr evil/Tijn:
ik denk dat mijn huidige 900 T16 sedan (een van) de snelste classics is.
Upgrades die ik weet: Grotere turbo (9000), rrfpr, 3 inch JT, 1,5 bar turbodruk (!), openluchtfilter, BOV.
Zou m graag es op een vermogensbank willen hebben. Ik weet wel dat de auto (met een telefoonboek onder het gaspedaal) nog met gemak wegreed bij mijn ex 9000 aero (225 pk)
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Snelste / krachtigste auto van het forum
eigenlijk is de dynojet de enige objectieve meting.
En daar hebben we al een topic over.
En daar hebben we al een topic over.