Heb er nog een zooi over.
Help, met spoed gezocht: stuurkolom saab 90, lage km-stand
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)

-
peter salet
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Nog bedankt voor je tips en illustraties via pb-circuit.sb129h schreef:En dat je auto maar weer snel de weg terug op mag!
Lian
En van 't zelfde, hopelijk is jouw 90 ook weer snel "en route".
Hij (zij?) moet toch echt een glansrol spelen volgend jaar bij de International Saab Meeting in Nederland (!), als een 90 met bijna een half miljoen kilometers die nog dagelijks (nou ja bijna dagelijks) in gebruik is dank zij veel TLC van de eigenaresse.
Zullen we een Saab 90 - kraampje gaan inrichten?
-
sb129h
- Donateur (2x)

Als vertegenwoordigers voor het meest verguisde model van de Saab-familie? Klinkt als een uitdaging! 
Lian
PS: de mijne kan alweer rijden hoor! Linkerklauwtje is vervangen, het rechterklauwtje is inmiddels ook binnen. Hij staat nu nog op z'n logeeradres, waar de Clio weer terug naar toe gaat als de 90 helemaal tip-top is.
Lian
PS: de mijne kan alweer rijden hoor! Linkerklauwtje is vervangen, het rechterklauwtje is inmiddels ook binnen. Hij staat nu nog op z'n logeeradres, waar de Clio weer terug naar toe gaat als de 90 helemaal tip-top is.
-
mmd1962
- Donateur (2x)

hahaha mooi geschreven hoor.
Hij (zij?) moet toch echt een glansrol spelen volgend jaar bij de International Saab Meeting in Nederland (!), als een 90 met bijna een half miljoen kilometers die nog dagelijks (nou ja bijna dagelijks) in gebruik is dank zij veel TLC van de eigenaresse.
TLC = tender loving care en dat gebruikte mijn aller grootste vriend Elvis Presley altijd, zelfde als TCB wat ik ook altijd gebruik, en ik ben blij dat jou meisje het zusje van de mijne ? weer goed is en we samen op gaan naar de 25 jaar voor de oldtimer.
groetjes en een goed weekend.
TLC = tender loving care en dat gebruikte mijn aller grootste vriend Elvis Presley altijd, zelfde als TCB wat ik ook altijd gebruik, en ik ben blij dat jou meisje het zusje van de mijne ? weer goed is en we samen op gaan naar de 25 jaar voor de oldtimer.
-
sb153b
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Dank dank, de jouwe moet er dan ook bij staan uiteraard!!mmd1962 schreef:
Maar nou heb ik een blackout: TCB? Tender Clubbing Boxers? Total Clutch Breakdown? Terrific Clouds Breaking? Timeless Clueless Brains? Tools Crowded Barn?
Help, wat is het?
-
esalet
- Donateur (8x)