Snelste / krachtigste auto van het forum
-
brinky
- Donateur

-
s95ae
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

with all credits to doctorr evil/Tijn:
ik denk dat mijn huidige 900 T16 sedan (een van) de snelste classics is.
Upgrades die ik weet: Grotere turbo (9000), rrfpr, 3 inch JT, 1,5 bar turbodruk (!), openluchtfilter, BOV.
Zou m graag es op een vermogensbank willen hebben. Ik weet wel dat de auto (met een telefoonboek onder het gaspedaal) nog met gemak wegreed bij mijn ex 9000 aero (225 pk)
Upgrades die ik weet: Grotere turbo (9000), rrfpr, 3 inch JT, 1,5 bar turbodruk (!), openluchtfilter, BOV.
Zou m graag es op een vermogensbank willen hebben. Ik weet wel dat de auto (met een telefoonboek onder het gaspedaal) nog met gemak wegreed bij mijn ex 9000 aero (225 pk)
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Ik zou zeggen kom naar Goes en met een beetje geluk komt er nog wel een plaatsje vrij en weet je for sure hoe snel t bakkie isStyle&Co schreef:with all credits to doctorr evil/Tijn:
TD04H-15T bij 1,5 bar is goed voor voldoende lucht om 300+hp te veroorzaken, om van het koppel nog maar te zwijgen
Ben ook wel in voor een soort SF garaget om het presenteren van getest vermogen te stimuleren met al die rondvliegende fictieve pk,s hier.
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Ja, van die lijst klopt geen bal... het gros van de auto's heeft geen bank uitdraai.davidjoost schreef:Een dergelijke lijst is er al in het LPG gedeelte, dus waarom ook geen sticky in het tuninggedeelte? (voor de écht snelle Saabs)
Als je een lijstje wilt maken moet je het goed doen... en de enige onafhankelijke manier om auto's te vergelijken is dan op een testbank. (En zelfs dan zit er nog verschil tussen de testbanken an sich, maar laten we dat maar als niet significant beschouwen, anders komen we nergens.)
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Het gaat me te ver om te zeggen dat er om die reden 'geen bal van klopt'. De cijfers die daar staan zijn gewoon indicatief en zullen in de meeste gevallen gewoon kloppen.brinky schreef:Ja, van die lijst klopt geen bal... het gros van de auto's heeft geen bank uitdraai.davidjoost schreef:Een dergelijke lijst is er al in het LPG gedeelte, dus waarom ook geen sticky in het tuninggedeelte? (voor de écht snelle Saabs)
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
s95ae
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Iets dergelijks is hier al besproken.
Verder weet ik van een ander petjes forum dat ze 'mijn garage' hebben.
Een apart deel waar elk lid (betaald of niet, weet ik zo even niet of dat het dat forum was) een eigen soort van project ruimte op het net krijgt. Zit standaard gelinkt aan je profiel, als je op je avatar klikt ga je naar die persoon z'n garage. Erg mooi. Wat mij betreft een welkome aanvulling op het forum.
Lijkt me overigens ook niet meer dan schappelijk als de admins daar een kleine vergoeding voor vragen, gezien het extra dataverkeer wat zoiets met zich meebrengt.
Verder weet ik van een ander petjes forum dat ze 'mijn garage' hebben.
Een apart deel waar elk lid (betaald of niet, weet ik zo even niet of dat het dat forum was) een eigen soort van project ruimte op het net krijgt. Zit standaard gelinkt aan je profiel, als je op je avatar klikt ga je naar die persoon z'n garage. Erg mooi. Wat mij betreft een welkome aanvulling op het forum.
Lijkt me overigens ook niet meer dan schappelijk als de admins daar een kleine vergoeding voor vragen, gezien het extra dataverkeer wat zoiets met zich meebrengt.
-
Rutger
- Geregistreerd lid