Lol op een VW forum.

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » vr 15 feb, 2008 14:48

Wat een sukkel... Bevestigt weer helemaal mijn (voor)oordeel over VWgolfrijders en petjes.
dashrendar schreef: Moderator ...
anyways, this one is done.
Op dat forum zit blijkbaar wel een moderator die eindeloos gezemel gewoon afkapt.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 15 feb, 2008 15:07

dat is wel een heel doorzichtige hint... :lol:

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 15 feb, 2008 17:17

N207 schreef:Trouwens, van een petje krijg je haaruitval...
Hoe kom je aan die wijsheid? :P

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 15 feb, 2008 18:31

72sonett3 schreef:Op dat forum zit blijkbaar wel een moderator die eindeloos gezemel gewoon afkapt.
Of eentje die minder tolerant is en in dit geval geen humor heeft :lol:

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » vr 15 feb, 2008 22:02

jelger schreef:dat is wel een heel doorzichtige hint... :lol:
Eh... Ik bedoel natuurlijk dat je zo iemand op zo een VWgolf forum absoluut nodig hebt om alles nog een beetje in goede banen te leiden.

Op ons aller SF hebben we eigenlijk helemaal geen moderator nodig, wij zijn veel meer zelfsturend en door onze grote kennis van zaken, zowel op het gebied van SAABs en Saabs als ook van zware maatschappelijke en ingrijpende milieukundige problemen, worden hier na intensieve internet fact finding uitsluitend zeer diepgaand goed onderbouwde standpunten verdedigd, visies geponeerd en conclusies getrokken. Met bronvermelding.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 15 feb, 2008 23:20

72sonett3 schreef:
jelger schreef:dat is wel een heel doorzichtige hint... :lol:
Eh... Ik bedoel natuurlijk dat je zo iemand op zo een VWgolf forum absoluut nodig hebt om alles nog een beetje in goede banen te leiden.

Op ons aller SF hebben we eigenlijk helemaal geen moderator nodig, wij zijn veel meer zelfsturend en door onze grote kennis van zaken, zowel op het gebied van SAABs en Saabs als ook van zware maatschappelijke en ingrijpende milieukundige problemen, worden hier na intensieve internet fact finding uitsluitend zeer diepgaand goed onderbouwde standpunten verdedigd, visies geponeerd en conclusies getrokken. Met bronvermelding.
In welke droomwereld ben jij blijven hangen vanochtend?

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 15 feb, 2008 23:21

:P :P :P :P

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 15 feb, 2008 23:29

Injectie schreef:In welke droomwereld ben jij blijven hangen vanochtend?
ik denk rond 1:07

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LppiEKjVKAQ&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LppiEKjVKAQ&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » vr 15 feb, 2008 23:38

Injectie schreef:In welke droomwereld ben jij blijven hangen vanochtend?
Droomwereld? Zie ik iets niet goed dan? Mis ik iets? :paleconfused:
Ow... Utopia...?

plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » ma 18 feb, 2008 1:30

72sonett3 schreef: .... zowel op het gebied van SAABs en Saabs als ook van zware maatschappelijke en ingrijpende milieukundige problemen, worden hier na intensieve internet fact finding uitsluitend zeer diepgaand goed onderbouwde standpunten verdedigd, visies geponeerd en conclusies getrokken. Met bronvermelding.....
Precies! En vooral ook over Saab-gerelateerde zaken als shawls, god en vreemdgaan!

Prachtige ironie.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » ma 18 feb, 2008 1:57

Wie had er ook al weer dat schitterende Stamgasten avatar van "ik vond het volgende topic toch beter ?"

Search in progress ... 1 result found : Marknett
Afbeelding

Plaats reactie