Gespot: een heel erg groot vliegtuig

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Marknett
Lid van verdienste

Bericht door Marknett » do 13 dec, 2007 14:19

nacra 93 schreef:Pubers. :lol:

Btw waar ben je allemaal geweest in Vietnam wij zijn er in 2006 geweest, machtig mooi
Super land inderdaad!
Wij waren in: Hanoi, Halong, Hue, Hoi An, Saigon / Ho Chi Min City en afsluitend een weekje op het strand op het eiland Phu Quoc. (Mogelijk De Beste Plek waar ik ooit ben geweest voor een relaxte strandvakantie).

Ik neem aan dat je op ongeveer dezelfde plekken geweest bent?

Had nog wel een paar weken langer willen blijven ... maar goed.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 13 dec, 2007 14:24

Marknett schreef:

Btw waar ben je allemaal geweest in Vietnam wij zijn er in 2006 geweest, machtig mooi
Super land inderdaad!
Wij waren in: Hanoi, Halong, Hue, Hoi An, Saigon / Ho Chi Min City en afsluitend een weekje op het strand op het eiland Phu Quoc. (Mogelijk De Beste Plek waar ik ooit ben geweest voor een relaxte strandvakantie).

Ik neem aan dat je op ongeveer dezelfde plekken geweest bent?

Yep wij zijn in 3 weken van noord naar zuid getrokken en vooral Saigon heeft veel indruk gemaakt we zaten in een hotel aan de Saigonrivier 8)

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » do 13 dec, 2007 20:43

Marknett schreef:

...en afsluitend een weekje op het strand op het eiland Phu Quoc. (Mogelijk De Beste Plek waar ik ooit ben geweest voor een relaxte strandvakantie).

Even Googlen op Phu Quoc:

Afbeelding

:lol:

Plaats reactie