spruitstuk 900t8
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: spruitstuk 900t8
en die gaan niet zo snel kapot (cq dus minder schaars)
-
jeroenkroes
- Geregistreerd lid
Thanx voor de reacties, hierbij een link naar xxxx, is dit hem? Hij ziet er niet meer zo geweldig uit, al een paar keer gelast...en mijn T8 is van '86, zou dat een probleem kunnen betekenen?
-
jeroenkroes
- Geregistreerd lid
helaas, Elferink had het ook niet meer, maar weer verder zoeken... 
-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Gek verhaal ook, dat iemand uit de vliegtuigindustrie gietijzer last. Zie ik niet echt als selling point aangezien die man waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven gietijzer zietjeroenkroes schreef:Thanx voor de reacties, hierbij een link naar ebay, is dit hem? Hij ziet er niet meer zo geweldig uit, al een paar keer gelast...en mijn T8 is van '86, zou dat een probleem kunnen betekenen?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... eName=WDVW
-
jeroenkroes
- Geregistreerd lid
ik denk dat ik dan maar bij die Duitsers ga bestellen, gezien de schaarste van zo'n spruitstuk zullen de prijzen overal wel ongeveer hetzelfde zijn vrees ik...moet ik daar dan ook die "Blechdichtung" bij bestellen?
En hoe lang duurt het om zo iets te monteren (even mijn garagist checken
)
En hoe lang duurt het om zo iets te monteren (even mijn garagist checken
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Waneer je een beetje handig bent en het is de eerste keer moet je rekenen op een 2,5 uur daarna gaat het sneller!!
En ja je hebt die blech bdichtung nodig evenals een gewone uitlaatpakkingset met ook de vierkante pakking voor de turbo.
En ja je hebt die blech bdichtung nodig evenals een gewone uitlaatpakkingset met ook de vierkante pakking voor de turbo.
-
jeroenkroes
- Geregistreerd lid
Ik kwam wederom in engeland bij eBay het volgende tegen
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... Track=true
Ik ben bang dat deze ook niet op een Saab T8 uit '86 zal passen (weet iemand dit?) maar wellicht is dit interessant voor iemand met een iets oudere Saab met hetzelfde probleem...
ik ken mensen in Engeland die regelmatig naar Nederland komen, dus de levering zou geen probleem mogen zijn...
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... Track=true
Ik ben bang dat deze ook niet op een Saab T8 uit '86 zal passen (weet iemand dit?) maar wellicht is dit interessant voor iemand met een iets oudere Saab met hetzelfde probleem...
ik ken mensen in Engeland die regelmatig naar Nederland komen, dus de levering zou geen probleem mogen zijn...
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Lijkt mij eigenlijk dat die wel past.. of zit ik er naast?
-
jeroenkroes
- Geregistreerd lid
hopelijk voor de laatste keer:
ik heb het spruitstuk dus gevonden in Engeland, nu heb ik de foto aan de garagehouder laten zien en die vertelde me dat het volgens hem inderdaad het juiste onderdeel was, maar dat hij het eigenlijk gespiegeld zou moeten zien om het zeker te weten.
Heb ik 1 (wellicht stomme) vraag: zijn engelse en nederlandse spruitstukken gelijk, of zijn die anders omdat in engeland het stuur aan de andere kant zit....ik hoop het niet want dan heb ik mijn saabje waarschijnlijk voor weinig geld weer op de weg...
alvast bedankt voor jullie reactie
ik heb het spruitstuk dus gevonden in Engeland, nu heb ik de foto aan de garagehouder laten zien en die vertelde me dat het volgens hem inderdaad het juiste onderdeel was, maar dat hij het eigenlijk gespiegeld zou moeten zien om het zeker te weten.
Heb ik 1 (wellicht stomme) vraag: zijn engelse en nederlandse spruitstukken gelijk, of zijn die anders omdat in engeland het stuur aan de andere kant zit....ik hoop het niet want dan heb ik mijn saabje waarschijnlijk voor weinig geld weer op de weg...
alvast bedankt voor jullie reactie
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Voor zover ik weet leggen ze alle motorblokken op de zelfde wijze in de auto!!
Dus ja hij is hetzelfde.
Dus ja hij is hetzelfde.
-
jeroenkroes
- Geregistreerd lid
ik haal de links die hier eerst stonden maar even weg, ik heb zo het idee dat er gisteren, vlak nadat ik dit gepost heb iemand zich meteen aangemeld heeft en op 'mijn' item is gaan bieden... is dan meteen ook de laatste keer dat ik info ter beschikking stel, jammer hoor
-
bennie
- Geregistreerd lid
bennie schreef:Elferink heeft nog twee t8 jes staan met de spruitstukken er nog op! (een is een red arrow)
Ik denk dat men er zelf even langs moet gaan om het te geloven!
-
jeroenkroes
- Geregistreerd lid
toen ik belde een week of twee terug hadden ze niks vertelden ze me...
-
robertw
Jeroen,
dat is het standaard antwoord van Elferink. De twee keren dat ik heb gebeld voor onderdelen leek het wel of ik naar een antwoord apparaat zat te luisteren. Ik was nog niet eens uitgepraat.
/rw
dat is het standaard antwoord van Elferink. De twee keren dat ik heb gebeld voor onderdelen leek het wel of ik naar een antwoord apparaat zat te luisteren. Ik was nog niet eens uitgepraat.
/rw