Het verbruik van de 900 op gas is...
-
be68an
- Geregistreerd lid
Het verbruik van de 900 op gas is...
Deel je verhalen met andere lezers...
Met vriendelijke groet,
Johan
Met vriendelijke groet,
Johan
-
Koert
- Donateur (2x)

Ik rijd strak 1 op 8 met een Classic 900 uit 1991. Het maakt niet zoveel hoe mijn rijstijl is of wat voor soort verkeer ik rijd. Op de snelweg kan het naar de 1 op 9 toe gaan bij lange ritten.
Ze heeft een Vialle AMS G2 installatie met ouderwetse venturi menger en een stappenmotor om het mengsel bij te regelen.
Ze heeft een Vialle AMS G2 installatie met ouderwetse venturi menger en een stappenmotor om het mengsel bij te regelen.
-
plafundum
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
snuffel
- Geregistreerd lid
-
Charles
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
martijn.puch
- Geregistreerd lid
Hallo,
Ik rijd elke dag Breda->Eindhoven v.v., met m'n oude banden ( 205/55R15) ruim 1:9 met m'n nieuwe Fulda Carat Progresso 195/60R1588V doet zij 1:8,5. Ik had gedacht zeker zo zuinig zo niet zuiniger te gaan rijden, maar helaas...
Auto loopt overigens wel vaak hoog stationair, 1500 tpm, is dit eenvoudig te verhelpen?
Groeten,
Martijn
Ik rijd elke dag Breda->Eindhoven v.v., met m'n oude banden ( 205/55R15) ruim 1:9 met m'n nieuwe Fulda Carat Progresso 195/60R1588V doet zij 1:8,5. Ik had gedacht zeker zo zuinig zo niet zuiniger te gaan rijden, maar helaas...
Auto loopt overigens wel vaak hoog stationair, 1500 tpm, is dit eenvoudig te verhelpen?
Groeten,
Martijn
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Koert
- Donateur (2x)

-
plafundum
- Geregistreerd lid
-