SAAB toertocht 11 november
-
Sietses
- Geregistreerd lid
-
bertus06
- Geregistreerd lid
-
Steve-O
- Donateur (8x)

-
MacGriffin
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
tanisha
- Geregistreerd lid
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
@brinky: dit lijkt toch duidelijk genoeg? En anders even een PB'tje aan Steve.Steve-O schreef:Ook al is het me niet helemaal duidelijk hoeveel mensen er meedoen, ik zal komende week beginnen een route uit te dokteren.
Dat van de boottocht is nog niet zeker, maar er zullen onderweg wel wat leuke stops gemaakt worden. De datum laat ik dan op 11 november staan, omdat de meesten al aangegeven hadden dat dat hun voorkeur had.
Als iedere deelnemer zijn mailadres even doorgeeft via PB, dan krijg je het startpunt en tijden per mail. De route zelf print ik dan in het benodigde aantal uit op de avond ervoor. Moet wel een beetje een verrassing zijn, he?
Ik verheug me erop om eindelijk weer een tocht te rijden nu mijn 90 bijna weer kan rijden.
@MODERATOR: Kan de titel van deze topic worden gewijzigd in "SAAB toertocht 11 november" ?
-
brinky
- Donateur

Tanisha, in mijn voorgaande bericht bekritiseer ik niet de invulling van de dag, maar de berichtgeving. Stel nou, hypothetisch, dat ik mee zou willen doen? Dan moet ik eerst het complete topic doorspitten om erachter te komen dat ik nog niet precies weet waar/wanneer/hoe/wat er nou precies gaat gebeuren.
Ik neem aan dat je liefst zoveel mogelijk deelnemers wilt hebben (meer mensen = meer vreugd). Dan zou ik het mensen wat makkelijker maken. Zet alle info in de startpost, verander de topictitle. Enz enz.
Ik neem aan dat je liefst zoveel mogelijk deelnemers wilt hebben (meer mensen = meer vreugd). Dan zou ik het mensen wat makkelijker maken. Zet alle info in de startpost, verander de topictitle. Enz enz.
-
brinky
- Donateur

Ja, precies! Waar staat dat? Op bladzijde 7.Willy en Peter schreef:@brinky: dit lijkt toch duidelijk genoeg? En anders even een PB'tje aan Steve.Steve-O schreef:Ook al is het me niet helemaal duidelijk hoeveel mensen er meedoen, ik zal komende week beginnen een route uit te dokteren.
Dat van de boottocht is nog niet zeker, maar er zullen onderweg wel wat leuke stops gemaakt worden. De datum laat ik dan op 11 november staan, omdat de meesten al aangegeven hadden dat dat hun voorkeur had.
Als iedere deelnemer zijn mailadres even doorgeeft via PB, dan krijg je het startpunt en tijden per mail. De route zelf print ik dan in het benodigde aantal uit op de avond ervoor. Moet wel een beetje een verrassing zijn, he?
Ik verheug me erop om eindelijk weer een tocht te rijden nu mijn 90 bijna weer kan rijden.
@MODERATOR: Kan de titel van deze topic worden gewijzigd in "SAAB toertocht 11 november" ?
Een pb aan Steve zou een goed plan zijn, maar dan moet de argeloze lezer wel weten dat Steve de initiatiefnemer is. En om dat te willen weten moet je weer het gehele topic doorlezen. Niet handig.
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
Klopt helemaal, maar dat is nou eenmaal het gevolg van hoe dit forum is ingericht.brinky schreef:Ja, precies! Waar staat dat? Op bladzijde 7.
Een pb aan Steve zou een goed plan zijn, maar dan moet de argeloze lezer wel weten dat Steve de initiatiefnemer is. En om dat te willen weten moet je weer het gehele topic doorlezen. Niet handig.
-
brinky
- Donateur

Kijk eens hoe andere meeting topics het doen. Die zetten alle relevante info in het eerste bericht. Die wordt steeds aangepast en up to date gehouden. Mensen die niet alle berichten willen lezen hoeven alleen maar het eerste bericht te lezen en zijn weer op de hoogte.Willy en Peter schreef:Klopt helemaal, maar dat is nou eenmaal het gevolg van hoe dit forum is ingericht.brinky schreef:Ja, precies! Waar staat dat? Op bladzijde 7.
-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Willy en Peter
- Geregistreerd lid
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Kopie PB aan moderator:
Van: Steve-O
Aan: Sander
Geplaatst: Maandag 15 Oktober, 2007 9:55
Onderwerp: naamsverandering topic
Hoi Sander, ik heb de organisatie overgenomen van een toertocht die aanvankelijk in de buurt van Leek (Landgoed Nienoord) plaats zou hebben.
In overleg met de andere posters heb ik na het wegvallen van de oorspronkelijke organisator de planning op me genomen.
Daar de toertocht heel ergens anders zal worden verreden, heb ik in mijn post op pagina 7 een oproep geplaatst en een verzoek aan de moderator gedaan om de naam van het topic aan te passen.
Waarschijnlijk heeft de moderator dit nog niet gezien. (Dat ben jij vermoed ik) Kun jij de topictitel veranderen in "SAAB toertocht 11 november" ?
Is het mogelijk om die post te copieeren en sticky te maken, zodat iedereen die het topic voor het eerst leest, weet hoe hij/zij zich kan aanmelden.
Als jij die post van mij sticky maakt, kan ik hem zelf wel copieren natuurlijk.
Mag ik je bij deze trouwens gelijk uitnodigen? Leuk als je meedoet.
Groeten,
Steven
Mijn verzoek is helaas niet volledig overgenomen.
Van: Steve-O
Aan: Sander
Geplaatst: Maandag 15 Oktober, 2007 9:55
Onderwerp: naamsverandering topic
Hoi Sander, ik heb de organisatie overgenomen van een toertocht die aanvankelijk in de buurt van Leek (Landgoed Nienoord) plaats zou hebben.
In overleg met de andere posters heb ik na het wegvallen van de oorspronkelijke organisator de planning op me genomen.
Daar de toertocht heel ergens anders zal worden verreden, heb ik in mijn post op pagina 7 een oproep geplaatst en een verzoek aan de moderator gedaan om de naam van het topic aan te passen.
Waarschijnlijk heeft de moderator dit nog niet gezien. (Dat ben jij vermoed ik) Kun jij de topictitel veranderen in "SAAB toertocht 11 november" ?
Is het mogelijk om die post te copieeren en sticky te maken, zodat iedereen die het topic voor het eerst leest, weet hoe hij/zij zich kan aanmelden.
Als jij die post van mij sticky maakt, kan ik hem zelf wel copieren natuurlijk.
Mag ik je bij deze trouwens gelijk uitnodigen? Leuk als je meedoet.
Groeten,
Steven
Mijn verzoek is helaas niet volledig overgenomen.